Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:10:06 GMT

صادقانه به مطالبات مردم پاسخ دهید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۹۳۹

صادقانه به مطالبات مردم پاسخ دهید

فرافکنی و عدم پاسخگویی با شگردهایی چون؛ اتهام زنی به رقیب و نسبت دادن مطالبه گری مردم به رقبای انتخاباتی و عدم مسولیت پذیری و طرح مسائل بی ربط همانند برخی مواضع اخیر اتخاذ شده نمی تواند پاسخی قانع کننده به مطالبات مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، غلامرضا دولتی از کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی در یادداشتی می نویسد:

اغتشاشات به پایان رسید و اینستاگرام و تلگرام هم رفع فیلترشدند هرچند اخبار دقیقی مبنی بر تحقق شرایط اعلامی دولت برای رفع فیلتر تلگرام منتشرنشد اما در هر صورت، رفع فیلتر تلگرام بعداز صحنه سازی و تقابل سازی غیر واقعی  توسط دولتمردان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فضای رسانه ای و اظهارات انتقادی و تکذیب نامه و بیانیه حول موضع رئیس جمهور ایران در رابطه با انتقاد از معصومین هم فروکش کرد، رئیس جمهور هم مطابق وعده رئیس دفترش بناست اواسط هفته با مردم حرف بزند.

اغتشاشات فروکش کرده، حاشیه سازی ها در این زمینه تمام شده، مساله انتقاد به معصومین با عقب نشینی رئیس جمهور مواجه شده، احساسات جریحه دار شده مردم در حادثه کشتی ساچی همچنان باقی اما رو به التیام است، دومین سالگرد برجام بدون نتیجه ملموس در زندگی مردم و البته با تحریمهای جدید اعلامی ایالات متحده بدون سر و صدا و جشن گذشت.

اما مطالباتبه حق مردم نباید فراموش شود؛

رکود حاکم بر زندگی عامه مردم، بیکاری افسارگسیخته، عدم حمایت از تولید داخلی توسط دولت، گرانی، تعطیلی کارخانه ها، مشکلات بازنشستگان و… همچنان وجود دارد اینها مطالبات واقعی مردم است و انتظار به حق مردم آن است که جناب روحانی پاسخگوی مطالبات واقعی و ملموس مردم باشد.

توجیه شرایط فعلی و ارائه ارقام و اتکا به نمودارهای غیر ملموس برای مردم به منظور ارائه تصویری مطلوب از اوضاع اقتصادی و معیشتی خطاست، همچنانکه فرافکنی و عدم پاسخگویی با شگردهایی چون؛ اتهام زنی به رقیب و نسبت دادن مطالبه گری مردم به رقبای انتخاباتی و عدم مسولیت پذیری و طرح مسائل بی ربط همانند برخی مواضع اخیر اتخاذ شده نمی تواند پاسخی قانع کننده به مطالبات مردم باشد بهترین راه حل برخورد صادقانه و مسولانه است.

مردم انتظار دارند رئیس جمهور محترم صادقانه بگوید که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم چه اقداماتی انجام داده و چه کارهایی را که می توانسته انجام نداده است؟

رئیس جمهور باید بگوید که برای رفع مشکل بیکاری چه کرده است؟

انتظار این است که جناب روحانی بفرمایند که صدهزار شغل ایجاد شده در تلگرام دقیقا چگونه ودرچه حوزه هایی انجام گرفته است؟

مواجهه صادقانه و بدون طرح مسائل حاشیه ای و اتهام زنی به این و آن توسط رئیس جمهور اقل انتظارات است.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم