Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:17:23 GMT

بر ملا شدن راز قتل یک زن در کرج پس از چهار سال!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۲۱۰۰

 سرهنگ جواد صفایی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پلیس آگاهی استان برگزار شد، از افشای راز قتل زنی که در سال ۹۲ در شهرستان کرج به قتل رسیده بود خبر داد و اظهار کرد: این زن با هویت معلوم و مشخص در منزل خود به قتل رسید که پرونده وی به دلیل فراری شدن مضنون اصلی که از تبعه افغان بود، ابتر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان اداره آگاهی هیچگاه پرونده ای را راکت کنار نمی گذارند، عنوان کرد: طی اقدامات پلیسی انجام شده در هفته گذشته مضنون به محض ورود به کشور در یکی از شهرهای شمالی دستگیر شد.

وی گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به قتلی بود اما پس از مواجهه با دلایل کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و اقرار کرد: با انگیزه سرقت وارد منزل این زن شده بودم که به دلیل مقاومت وی، او را به قتل رساندم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به ابلاغیه های پلیس استان البرز مبنی به مبارزه با مالخران و سارقان در این استان، از انهدام باند چهار نفره سرقت از منازل که از تبعه افغانی بودند خبر داد و تاکید کرد: این باند با رصد شبانه از منازل ویلایی و آپارتمان ها، از خالی بودن این خانه ها اطمینان پیدا می کردند و بعد با زدن زنگ همسایه که از میهمان های این خانه هستیم وارد آپارتمان می شدند و سپس با استفاده از دیلم در اصلی خانه را باز و اقدام به سرقت طلا و جواهر و پول نقد این خانه ها می کردند.

وی با بیان اینکه این سارقان حتی گاوصندوق برخی از این خانه ها را نیز سرقت می کردند، گفت: این گاوصندوق ها را پس از خالی کردن لوازم درونی اش در بیابان های سطح شهر رها می کردند.

سرهنگ صفایی از اعتراف به ۴۵ فقره سرقت از منزل توسط این باند خبر داد و خاطرنشان کرد: طی تحقیقات پلیسی همه مالباختگان نیز مشخص و شناسایی شده اند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر