Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:35:37 GMT

وضعیت نامناسب پارک گلها در روستای مهرآباد + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۲۹۹۰

وضعیت نامناسب پارک گلها در روستای مهرآباد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ وضعیت نامناسب پارک گلها در روستای مهرآباد شهرستان خوانسار موجب گلایه روستائیان شده است.نبود کف پوش مناسب در زمین بازی کودکان از مشکلات این پارک است.

 

منبع:تشیعی-خوانسار(روستای مهرآباد)

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

پارک نامناسب در روستای مهرآباد خوانسار + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار محسن عقیلی؛ فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور به تشریح برنامه‌های پلیس فرودگاه‌های کشور در نوروز 1403 پرداخت و اظهار کرد: افتخار من و همکارانم در فرودگاه‌های سراسر کشور خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزی است که از خطوط هوایی برای سفر استفاده می‌کنند، در همین راستا نیز تمهیداتی را در نظر گرفته و با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران در فرودگاه‌های سراسر کشور هستیم و در همین راستا نیز تیم‌های گشتی و نظارتی خود را افزایش داده‌ایم.

وی همچنین به مسافران نوروزی توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز ارائه کرد و گفت:‌ لازم است مسافران عزیز به منظور جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده احتمالی، از ارائه مدارک هویتی به افراد غیرمسئول خودداری و موارد مشکوک را سریعاً به پلیس اعلام کنند. همچنین مسافران باید از پذیرش هرگونه امانت از افراد ناشناس اعم از چمدان، بسته و ... جداً پرهیز کنند چرا که در صورت کشف اشیاء ممنوعه و موارد مشکوک مسئولیت آن متوجه حامل بار است.

عقیلی از مسافرانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند درخواست کرد بلیت مسافرت خود را از دفاتر فروش مجاز تهیه و از مراجعه به واسطه‌ها و شبکه‌های اینترنتی غیرمجاز خودداری کنند.

پلیس: 3 روز آینده سفر نروید/ شرایط جوی مناسب نیست

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور همچنین با اشاره به وضعیت فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه‌های داخلی کشور در ایام نوروز گفت:‌ در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند.

وی همچنین درباره عملکرد یک ساله پلیس فرودگاه‌های کشور نیز گفت:‌ پلیس فرودگاه تنها در حوزه مبارزه با قاچاق، با افزایش 132 درصدی کشف انواع کالا، طلا و ارز نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده که این موضوع نشان دهنده جدیت ماموران پلیس فرودگاه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند
  • پلیس: مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند
  • آماده سازی شهر گلها برای استقبال از نوروز
  • توصیه مسئولان فرودگاه مهرآباد به مسافران
  • تا ۵ سال آینده ظرفیت پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی ایجاد می‌شود
  • بهسازی و زیباسازی وضعیت شهر، پارک‌ها و میادین
  • تا ۵ سال آینده ظرفیت پرواز‌های داخلی در فرودگاه امام خمینی ایجاد می‌شود
  • واکنش کارگروه مدولباس درباره پوشش نامناسب در جشنواره صنعت مد
  • رانندگان در محورهای بارانی با احتیاط حرکت کنند
  • وضعیت نامناسب خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر ساماندهی شود