Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@23:51:17 GMT

صعود ندا شهسواري

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۳۱۲۱

به گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ در اين مرحله ندا شهسواري با مجموع 25 امتياز از ديگر رقباي خود پيشي گرفت و به صورت مستقيم به تيم ملي بانوان بزرگسالان راه يافت.
مريم صامت با 24 امتياز، حاجيلو با 22/5 امتياز ،صفري با 21/5 امتياز ،جمال فر20/5 امتياز، مختاررضايي با 20 امتياز و صفايي نيز با 19 امتياز به ترتيب مقام دوم تا هفتم را کسب نمودند و براي حضور در تيم ملي فردا با يکديگر به رقابت مي پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين سارا شهسواري با 18 امتياز ، مهشيدصامت با 17/5 امتياز ، ملاطلب با 17 امتياز ،هليا اصغري 16/5 امتياز و شقايق حسين زاده 15/5 امتياز مقام هاي هشتم تا دوازدهم را کسب نمودند.
در اين ميان شقايق حسين زاده به خاطر تلاش و ارائه بازي مطلوب علي الرغم بي تأثير بودن امتياز برد در بازي پاياني از طرف فدراسيون مورد تقدير قرار گرفت.
سر داوري اين رقابتها سيمين رضايي سرداور بين المللي کشورمان عهده دار بود و هروي، پوريا منش،دانقيان، خودکامه و اميدي که همگي از داوران برجسته کشورمان هستند،قضاوت بازي ها را بر عهده داشتند.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»