Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شبستر گفت:35 درصد مدارس منطقه شبستر، خیرساز هستند و بافت 30 درصد مدارس منطقه فرسوده و قدیمی هستند که امیدواریم به همت خیرین بزرگوار منطقه تخریب و بازسازی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبسترنیوز،منصور طالب پور صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شبستر با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: کمک به اجرای برنامه های آموزش و پرورش و جلب مشارکتهای مردمی و عمومی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش از اهداف اصلی این شورا است

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن اصلی اجرای برنامه های دهه فجر اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر و با توجه به اینکه امسال دهه فجر با ایام فاطمیه مصادف شده ، سعی کنیم در اجرای برنامه های دهه فجر حرمت این ایام را نگه داشته و حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شبستر با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به برکت حضور تمامی اقشار مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی توانست به پیروزی دست پیدا کند و اکنون هم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون حمایت ها و تلاشهای بی بدیل مردم در طول این چهل سال می باشد.

طالب پور با اشاره  به اغتشاشات اخیر در بعضی شهرهای کشور عنوان کرد: در حوادث اخیر عده ای مطالبات بحق مردم را به سمت اغتشاش سوق دادند و باید این موضوع را همیشه مدنظر داشته باشیم که دشمنان نظام همیشه در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و دشمنان باید بدانند که مردم فهیم ایران هیچگاه اجازه جولان افکار دشمنان را در کشور نخواهند داد.

فرماندار شبستر با تاکید بر اینکه نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی آشکار و برجسته است بیان داشت: ارتباط خیرین و آموزش و پرورش بایستی همیشه دوسویه و تعاملی باشد و جذب و پیگیری تعهدات خیرین بعد از برگزاری جشنواره ها مورد انتظار می باشد.

وی با بیان اینکه تعداد مدارس خیرساز در سطح منطقه در حال افزایش است ابراز کرد: در حال حاضر 35 درصد مدارس منطقه شبستر، خیرساز هستند و بافت 30 درصد مدارس منطقه فرسوده و قدیمی هستند که امیدواریم به همت خیرین بزرگوار منطقه تخریب و بازسازی شوند.

مدیر آموزش و پرورش شبستر  نیز با اشاره به تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گفت: به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم و تسهیل در امر آموزش و پرورش ؛ شوراهای آموزش و پرورش تشکیل گردید.

 اکرمی از تمهید مقدمات برای برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در تهران خبر داد و اظهار کرد: جهت تقدیر و تشکر از زحمات خیرین بزرگوار و نیک اندیش قصد ما این است که در صورت فراهم شدن شرایط لازم این جشنواره را در خیریه بنیسی های مقیم تهران در اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار نماییم.

مدیر آموزش و پرورش شبستر ضمن تأکید بر برگزاری منظم برنامه های دهه فجر 96 خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی در دهه فجر امسال 4 باب نمازخانه در روستاهای علیشاه ، کافی الملک ، بنیس و کوزه کنان و 1 باب کارگاه برق هنرستان محمودشفاعی شندآباد را در سطح منطقه شبستر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم

معاون عمرانی استانداری قم گفت: معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است.سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی متقیان ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام تحریم‌های جهانی، ولایت و مردم سبب شده‌اند که بیش از 45 سال این کشور پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم در صحنه بودند، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: نماد مردم و تبلور مردم در قانون اساسی شوراها هستند و شهرداران نیز نماد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه مؤمنین کارهای خود را با مشورت انجام می‌دهند، عنوان کرد: نماد مشورت در جامعه اسلامی شوراها هستند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل شوراها سبب تحکیم پایه و قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایه و محور نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند، تاب‌آوری نظام افزایش پیدا خواهد کرد.

متقیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نقطه مقابل نظام‌های استبدادی هستند، تصریح کرد: نظام اجتماعی کشورهایی که همچنان پادشاهی است هنوز به سمت مردم نرفته است.

وی حل مشکلات مردم در شوراها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مردم هر بخش، روستا و شهر بهتر از هر مدیری نسبت به مشکلات آگاهی دارند و استفاده از این ظرفیت در مدیریت آن منطقه بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه اگر شوراهای شهری الگو باشند شوراهای دولتی نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد، گفت: هر زمانی که شوراها همدل باشند، اقدامات پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه وضع عوارض سنگین مشارکت مردم در ساخت‌وساز را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق همچنین سبب افزایش تخلفات ساخت‌وساز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است، اظهار داشت: سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران