Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مجموعه تلويزيوني «آسمان هواي باران دارد» به کارگرداني شهرام شاه حسيني به لوکيشن دبيرستان دخترانه يادگار امام(ره) در منطقه يک رفته است.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه يک، اين سريال قصه خانواده اي است که براي ادامه تحصيل دختر بزرگ شان در مقطع دکترا راهي تهران مي شوند اما خواسته يا ناخواسته درگير موضوعاتي مي شوند که دستمايه قصه هاي اين سريال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرجانه گلچين، فريبا کوثري، بابک کريمي، علي عمراني و تعداد زيادي از دختران هنرور که بسياري از آنها از دانش آموزان همين دبيرستان دخترانه يادگار امام(ره) هستند در اين لوکيشن مقابل دوربين مي روند.
گروه تا سه روز آينده در اين دبيرستان هستند و بعد از آن به لوکيشن منزل حميدپارسا با بازي علي عمراني خواهد رفت.
براساس برنامه ريزي ها، تصويربرداري اين مجموعه تلويزيوني اسفند ماه به اتمام مي رسي و در فروردين 97 از شبکه يک روي آنتن خواهد رفت. مرجانه گلچين، فريبا کوثري، بابک کريمي، فريبا جديکار، بهرنگ علوي، علي عمراني از بازيگراني اين مجموعه تلويزيوني هستند.
سريال آسمان هواي باران دارد، به تهيه کنندگي اميرپوررحماني، کاري از گروه فيلم و سريال شبکه يک سيما است که در 30 قسمت 40 دقيقه اي در حال توليد است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده

ایسنا/اردبیل با حاکمیت الگوی پایدار جوی طی پنج روز آینده آسمان استان اردبیل غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) پیش‌بینی می‌شود.

البته در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.

در حالیکه اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود.

اما از روز چهارشنبه (۱۲اردیبهشت) تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • هوای البرز گرم می‌شود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • آسمان آتن حال و هوای مریخی گرفت + فیلم
  • (ویدئو) آسمان آتن حال و هوای مریخی گرفت
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)