Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@10:57:36 GMT

کشف یک حلقه مار بوآ در پایانه مسافربری مشهد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۶۰۵۵

کشف یک حلقه مار بوآ در پایانه مسافربری مشهد

به گزارش ایسکانیوز، ابوالفضل شعبانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پیرو گزارش موثق مردمی به اداره یگان حفاظت استان مبنی بر وجود یک حلقه مار بوآ در ترمینال مسافربری امام رضا (ع) مشهد مامورین پس از بررسی از صحت موضوع بلافاصله با همکاری مامورین انتظامی کلانتری پایانه مسافربری به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این مار به صورت محموله از تبریز به مشهد ارسال شده بود که با همکاری مامورین انتظامی کلانتری پایانه مسافربری کشف شد.

شعبانی همچنین از دستگیری یک شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده هزار مسجد خبر داد و گفت: مامورین یگان در حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده هزار مسجد در دره‌های منتهی به روستای مارشک یک نفر شکارچی متخلف را با یک دستگاه موتورسیکلت تریل در حین برگشت از شکار حیوانات وحشی را مشاهده کردند که با استفاده از تاریکی هوا با رها کردن موتورسیکلت خود از محل متواری شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود:از متخلف یک دستگاه موتورسیکلت تریل بدون پلاک و یک راس گراز وحشی شکار شده که در عقب موتور بسته شده بود کشف و توقیف شد که ضمن هماهنگی با پاسگاه انتظامی کارده برای شناسایی به همراه تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی ار جاع شد.

901

ابوالفضل شعبانی محیط زیست خراسان رضوی امام رضا پایانه مسافربری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند