Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شرکت مخابرات ايران اعلام کرد: ارتباط تلفني مرکزهاي مخابراتي پيروزي، سلمان فارسي و احمدآباد مستوفي براي انجام عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلي از اول بهمن ماه (فردا) مختل مي شود.

به گزارش روز شنبه ايرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفني مشترکان در مرکز مخابرات پيروزي با پيش شماره هاي 3330 تا3336، 3378، 3379، 3325و 3660 در محدوده خيابان هاي 17 شهريور، شهيد خشکبارچي، شهيد منتظري مختل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات سلمان فارسي با پيش شماره هاي 2206 تا2209، 2234 تا2239، 2211 تا 2214، 2665و2676 در محدوده بلوار فرحزادي، ارغوان غربي اختلال ايجاد مي شود.
در مرکز مخابرات احمدآباد مستوفي با پيش شماره 5671 در محدوده خيابان هاي ولي عصر جنوبي، سيزده آبان، دمبادامي به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
براساس آخرين گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، ضريب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زماني ابتداي سال 1386 تا انتهاي شهريورماه امسال در حالي به رقم 38.69 درصد رسيد که در سال 1386 اين ضريب 33.43 درصد و در پايان خردادماه امسال 38.61 بود.
تعداد تلفن هاي ثابت دايري کشور تا پايان پارسال 30 ميليون و 506 هزار و 633 شماره بود و خردادماه امسال به 30 ميليون و 590 هزار و 323 شماره رسيد.
افزايش ضريب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزيع بيش از 165 ميليون سيم کارت هنوز تلفن ثابت جايگاه خود را در بين مردم از دست نداده و همچنان يکي از اصلي ترين وسايل ارتباطي مردم با يکديگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پايان اسفندماه پارسال 9 ميليون و 408 هزار و 23 مشترک بود که در پايان شهريورماه امسال به 10 ميليون و 490 هزار و 118مشترک رسيد.
آمار تلفن هاي همگاني کشور نيز تا پايان سال 1395 حدود 115هزار و 764دستگاه بود که تا پايان خردادماه امسال به رقم 115 هزار و 550 دستگاه رسيد و اين امر نشانگر کاهش تعداد دستگاه هاي تلفن همگاني در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهاي داراي تلفن خانگي بر پايه تازه ترين گزارش، دفتر بررسي هاي فني معاونت برنامه ريزي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به رقم 48 هزار و 976 روستا رسيد.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2078* 6075
تنظيم: محمد مهدي بهرامي*انتشاردهنده: زهرا هجيني نژاد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی