Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@15:07:36 GMT

ترویج طرح «خانه‌های نور» در شهرستان سمیرم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۷۱۱۹

ترویج طرح «خانه‌های نور» در شهرستان سمیرم

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به منظور حمایت از جلسات سنتی قرآن و طرح خانه‌های نور با توجه به اولویت‌بندی مناطق محروم، دیداری از سوی مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان به شهرستان سمیرم انجام شد.
سید‌محمدجعفر پروانیان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی به‌همراه حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، معاونت قرآن و عترت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلین مهدی مسماریان، رئیس امور قرآنی اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان به ‌شهرستان سمیرم اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمن تعاملاتی که با حجت‌الاسلام دهقانی، امام جمعه شهرستان سمیرم وهم‌چنین نصرتی، فرماندار شهرستان صورت گرفت، دیدار دیگر از خانه و مؤسسات قرآنی سمیرم انجام شد.
در این دیدارها ضمن اهدا قرآن و رحل، نسبت به تعمیم و تسری فرهنگ غنی قرآن‌ کریم در منازل شهرستان سمیرم تعاملاتی صورت پذیرفت و طی بازدید از تعدادی از جلسات سنتی آن شهرستان، حجت‌الاسلام آقایی، مسئول دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین افشاری، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان با حضور در این دیدارها بر روی بحث هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی توسط این دو اداره بحث و گفت‌وگو کردند.
در دیدار با مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی، جلساتی برگزار و نسبت به نحوه اداره مؤسسات با توجه به اقتصاد مقاومتی توصیه‌های لازم ارائه شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد