Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ادبیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر طبق نمودار آماری استخراج شده ، شهروندان موضوعاتی از قبیل آسفالت ریزی، فضای سبز، ترافیک، ساخت و سازهای غیر مجاز را مطرح کرده بودند و متناسب با آن نیز بودجه مربوطه لحاظ شده است.
وی یادآوری کرد: امسال برای اولین بار و با همکاری روابط عمومی، مناطق سه گانه شهرداری، سازمانهای مربوطه بویژه فناوری اطلاعات نسبت به نظر سنجی شهروندان برای بودجه ریزی سال آینده شهرداری اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ادبیان خاطرنشان کرد: این کار از آذر امسال و از طریق کانال های ارتباطی ماتند سایت شهرداری، شبکه های اجتماعی و سامانه 137شهرداری انجام گرفت و علاوه بر آن برای برخی از افراد که بنا به دلالی به کانال های یاد شده دسترسی نداشتند، این امکان فراهم شد به صورت مکتوب پیشنهادات خود را به این نهاد و شهرداری های مناطق تحویل دهند.
وی بیان کرد: قبل از تنظیم بودجه و در مدت کوتاهی نظرات و پیشنهادات شهروندان احصا و در بخش پژوهش شهرداری نسبت به تحلیل های آماری و دسته بندی موارد اعلام مبادرت شد که نتایجی را به دنبال داشت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری زنجان ادامه داد: برخی از شهروندان نقطه نظراتی مانند سد معبر را اعلام کرده بودند که نیاز به بودجه نداشت و بیشتر به برنامه ریزی کاری نیاز داشت که همه این موارد مورد بررسی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: اعتماد شهروندان به شهرداری فرصت بسیار خوبی را برای برنامه ریزی مدون، و مطابق با خواسته های مردمی فراهم می کند و علاوه بر برناتمه ریزی بودجه در پروژه های کلان و منطقه ای به محلات بیشتر توجه می شود و این رویکرد نتیجه بخش است.
ادبیان خاطر نشان کرد: با وجود اطلاع رسانی انجام گرفته، مشارکت مردمی در اعمال و دریافت پیشنهادات چندان چشمگیر نبود که بررسی ابعاد این موضوع و علل آن در سال های آینده چشم انداز بهتری را ترسیم می کند.
به گزارش ایرنا، پیش از این مسیح الله معصومی شهردار زنجان اعلام کرده بود، باتوجه به ارایه لایحه بودجه سال 97 شهر زنجان به شورای اسلامی شهر، نظر و اولویت های شهروندان در این لایحه لحاظ شده است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است