Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت بهداشت در دیدار با وزیر بهداشت مجارستان گفت: حوزه سلامت ایران آماده تبادل علمی و دانشگاهی با مجارستان است.

به گزارش ایسنا، دکتر باقر  لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت کشورمان و دکتر اونودی-سوچ وزیر بهداشت دولت مجارستان در صبح جمعه ٢٩ دی ماه،  در حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوداپست و دکتر اسدی لاری قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین‌الملل با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر لاریجانی با تاکید بر ظرفیت های نظام سلامت کشورمان گفت: نظام سلامت کشور ایران دارای سیستمی یکپارچه است و دانشگاه های علوم پزشکی در تمام استان های کشور متولی تمامی امور سلامت از جمله آموزش، پژوهش و ارائه خدمات هستند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: طی دهه‌های گذشته پیشرفت های چشمگیری در حوزه سلامت داشته ایم و از حدود ۴ سال پیش برنامه منسجمی برای تحول در تمام حوزه های سلامت آغاز شده و دستاوردهای خوبی در استان های مختلف کشور داشته است.

در ادامه وزیر بهداشت مجارستان بر اهمیت دیدار آتی وزیر  بهداشت کشورمان و تیم وزارت بهداشت از مجارستان تاکید کرد.

دو طرف با مرور برنامه های فشرده دیدار هیئت وزارت بهداشت کشورمان از مجارستان، با ذکر جزئیات ظرفیتهای روابط نظام سلامت دو کشور، امادگی کامل خود را برای گسترش روابط اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، در این دیدار دو طرف در زمینه اسناد همکاری نظام سلامت دو کشور بحث و توافق کردند تا از طریق سفرای دوکشور در کوتاه ترین زمان اسناد نهایی گردد و در خصوص ساز و کار همکاری دو کشور برنامه ریزی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده تبادل ظرفیت‌ و توانمندی‌های ایران با آفریقا هستیم

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه توسعه روابط با قاره آفریقا را از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ایران با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود در قاره آفریقا برای توسعه و پیشرفت، آماده همکاری، تعامل و تبادل این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها با کشورهای آفریقایی از جمله بورکینافاسو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با نخست وزیر بورکینافاسو، توسعه روابط با قاره آفریقا را از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: ایران اسلامی در تعامل با کشورهای آفریقایی منافع متقابل ملت ایران و ملت‌های آفریقایی را دنبال می‌کند.

وی همچنین بر ضرورت تسریع در ایجاد سازوکارهای تقویت روابط ایران و بورکینافاسو از جمله فعال‌سازی کمیسیون مشترک دو کشور تاکید کرد.

رئیس‌جمهور در ادامه به ظرفیت‌های بسیار خوب و پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی، نفت و انرژی و علم و فناوری اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود در قاره آفریقا برای توسعه و پیشرفت، آماده همکاری، تعامل و تبادل این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها با کشورهای آفریقایی از جمله بورکینافاسو است و اطمینان داریم توسعه این روابط به نفع ملت‌های دو کشور خواهد بود.

کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار ضمن تبریک برگزاری موفق اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا به رئیس‌جمهور و همچنین محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، ایران و مردمانش را صاحب تمدنی بزرگ توصیف و بر علاقه‌مندی کشورش برای توسعه هر چه بیشتر روابط با ملت ایران به عنوان پدیدآورندگان این تمدن بزرگ تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی برای ارائه تصویری نادرست و مخدوش از جمهوری اسلامی ایران افزود: بر خلاف تبلیغات غربی‌ها ایران کشوری مستقل، در حال توسعه و پیشرفته است که بر جذابیت‌های این کشور برای توسعه و تقویت روابط در همه زمینه‌ها با آن افزوده است.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین بر علاقمندی کشورش برای گسترش همکاری‌ها و تعامل با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های زیرساختی، ارتباطاتی، معادن، کشاورزی، دامپروری، حمل و نقل، علمی و فرهنگی، دانش‌بنیان و انرژی تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، دیدار آیت‌الله رئیسی با «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو در حاشیه دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا انجام شد.

منبع: ایرنا کد خبر 748098

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشورهای آفریقایی هستیم
  • آماده تبادل توانمندی‌های ایران با کشورهای آفریقایی هستیم
  • آماده تبادل ظرفیت‌ و توانمندی‌های ایران با آفریقا هستیم
  • آماده تبادل ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های ایران باکشورهای آفریقایی هستیم