Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزوار- ایرنا- فرمانده انتظامی سبزوار گفت: 2 میلیارد و 430 میلیون ریال کالای قاچاق در بازرسی از 6 دستگاه خودرو در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سیدمحمد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا در یک هفته گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی 6 دستگاه کامیون و اتوبوس حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودروها 150 جفت کفش، 220 عدد ساعت دیواری، 32 عدد دستگاه بخور، 50 کارتن دستکش پزشکی، 10 هزار عدد انواع شیرآلات ساختمانی، 225 عدد باند خودرو، 800 کیلوگرم برنج، 90 قلم انواع لوازم خانگی و 15 تن چوب قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در این رابطه هشت نفر متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

*انهدام باند خانوادگی سرقت با 6 فقره تخلف
فرمانده انتظامی شهرستان جغتای نیز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان باند خانوادگی با 6 فقره سرقت منهدم شد.
سرهنگ دوم مجتبی موهبتی به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش سرقت در یکی از مناطق حاشیه شهر جغتای، پلیس آگاهی با بررسی دقیق سرقت ها و سرنخ های موجود تحقیقات میدانی خود را آغاز کرد و به فردی سابقه دار مظنون شد که او را تحت نظر گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران پس از جمع آوری ادله کافی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش لوازم مسروقه را کشف کردند.
سرهنگ دوم مجتبی موهبتی گفت: متهم 51 ساله به 6 فقره سرقت شامل سه فقره سرقت سیم و کابل، یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت ساختمان در حال ساخت و یک فقره سرقت مغازه با همدستی همسر و پسر نوجوانش اعتراف کرد.
وی افزود: در طرح پاکسازی نقاط آلوده طی چند عملیات ضربتی نیز 10 خرده فروش مواد افیونی در 24 ساعت گذشته دستگیر و یک کیلو و 299 گرم انواع مواد مخدر سنتی به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری و جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند

رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از ضبط ۴ هزار و ۲۱۸ لیتر سوخت و محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش حبرگزاری تسنیم از استان تهران، مصطفی متو با اشاره به شناسایی قاچاق سوخت در دماوند اظهار داشت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند به پرونده قاچاق 4 هزار و 218 لیتر نفتگاز به ارزش 748 میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت 1 میلیارد و 497 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند در ادامه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

قاچاق سوخت دانش آموزان هرمزگانی را از مدرسه دور کرده است

متی در پایان خاطرنشان کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند