Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین دژ از کشف 5 فقره سرقت و دستگیری 4 نفر سارق در این شهرستان در زمینه سرقت دکل های مخابراتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  سرهنگ دوم نادر جهانی در گفت و گو با خبرنگار شاهین پیام در پی وقوع چندین فقره سرقت و تخریب دکل های صدا و سیما ، مخابرات و اماکن خصوصی در سطح شهرستان شاهین دژ ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفته ، با انجام تحقیقات مبسوط و بررسی های دقیق صحنه های جرم و آثار به جا مانده از سارقین ، نهایتاً احدی از سارقین سابقه دار در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در حال فروش اقلام مسروقه در یکی از سمساری های سطح حوزه دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت و پس از انجام تحقیقات لیکن به دلیل وجود دلایل محکمه پسند متقن ناچاراً لب به اعتراف گشوده و اتهام منتسبه را قبول  و اعلام داشت به اتفاق همدست خود چندین فقره اقدام به سرقت از دکل های مخابراتی و صدا و سیما و ساختمانهای نیمه کاره نموده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شاهین دژ افزود : پس از هماهنگی مجدد با مرجع قضایی از منزل متهم ردیف اول بازرسی بعمل آمده اموال مسروقه از منزل وی کشف و ضبط گردید سپس همدست وی نیز دستگیر ، به پلیس آگاهی دلالت و نامبرده با وجود دلایل و مدارک موجود چاره ای جز اعتراف نداشت.

وی افزود :در ادامه رسیدگی و با توجه به اعترافات متهمین مشخص گردید که 2 نفر متهم دیگر نیز به هویت های معلوم با نامبردگان در امر سرقت از اماکن خصوصی فعالیت دارند که در یک عملیات منسجم جداگانه در حالیکه که قصد فروش اقلام مسروقه شامل انواع سیم برق ذوب شده ، دینام و کف کش آب و استارت خودرو را داشتند دستگیر و به یگان دلالت داده شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد :در تحقیقات فنی معموله مجموعا به تعداد 5 فقره سرقت از دکل صداوسیما،خانه باغات و ساختمانهای نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد