Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@19:16:09 GMT

وقتی از گردو غبار حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۹۹۷۱

وقتی از گردو غبار حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم

رکنا: بازی دوتیم فولاد خوزستان و پیکان تهران دو رقیب جدی از بین تیم های بالای جدول به دلیل مشکلات آب و هوایی اهواز برگزار نشد تا مشخص شود هوای خوزستان هنوز قابل تنفس نیست.

بازی حساس و شش امتیازی فولاد خوزستان و پیکان قرار بود روز جمعه در اهواز برگزار شود اما آنقدر غلظت گرد و غبار در اهواز بالا بود که به اجباراین بازی به تعویق افتاد و قرار است امروز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید در وهله اول به نظر برسد که با وجود انجام بازی در هوای سرد و برفی یا در اوج گرما چرا این بازی به خاطر گرد و غبار برگزار نشده است. اما تصاویری که ظرف دیروز و امروز از اهواز به دستمان رسیده به خوبی دلایل لغو این مسابقه را نشان می دهد.
تصاویر و عکس هایی که از اهواز ظرف دیروز و امروز منتشر شده حکایت از یک بحران آب و هوایی دارد که تنفس را برای مردم ساکن این شهر دشوار کرده و این یعنی نود دقیقه دویدن در چنین آب و هوای قطعا می تواند مضر باشد.
مونیتور اعلام میزان گرد و غبار آلودگی در اهواز نشان از خطرناک بودن شرایط می دهد و در این وضعیت حتی مردم این شهر نیز باید کمتر از منازلشان خارج شود.
امروز حتی پل Bridge کارون که زیباترین سمبل شهر اهواز است آنچنان در زیر گردو غبار گم شده که تشخیص آن به سختی ممکن است. آلودگی و میزان گردو غبار در اهواز به حدی تمامی شهروندان از ماسک استفاده می کنند و متاسفانه در بطن این هوای خطرناک زندگی می کنند و این تردید نه تنها سلامت مردم این شهر که سلامت بازیکنانی که قرار است نود دقیقه در این گردو غبار بدوند را به خطر می اندازد.
امروز اهواز شهری گم شده در میان گردو غبار است و تنها می توان آرزو کرد مردم این شهر زیبا هرچه زودتر آسمان آبی خوشرنگشان را ببیند و از هوای دلنشین کنار رودکارون لذت ببرند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند

حسن نورانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید «غلامعلی عشیری لیوسی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، شناسایی و به دامان شهر رجعت کرده بود، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم قدرشناس دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر شهید عشیری صبح امروز از حسینیه ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در مکانی که پیشتر به عنوان یادبود برای وی ساخته شده بود، در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

وی گفت: شهید پور عزیز پور محمدی نیز در قطعه دوم گلزار شهدای اهواز و کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی اهواز، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • با پوست گردو، اسپیکر بلوتوث آر جی بی بسازید(فیلم)
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • اوقات شرعی اهواز، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند