Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مناف هاشمی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در گرگان با بیان اینکه در همه جای دنیا، افتخارات کشورها تبدیل به موزه می شود، اظهارکرد: دفاع مقدس افتخاری دینی و فرهنگی بوده و از ارزش و جایگاه والایی در میان مردم برخوردار است.
وی با بیان اینکه در فرصت باقی مانده تا پایان سال مالی عمرانی باید از نظر اعتباری توجه ویژه ای به این پروژه شود، گفت: تلاش شود که حداکثر طی دو سال آینده این پروژه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گلستان همچنین بر استفاده از ظرفیت مردمی برای تأمین مالی پروژه تاکید و گفت که از توان افراد دانشگاهی و فرهنگی در تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس استفاده شود.یل باغ موزه دفاع مقدس گلستان به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان نیز گفت که هم اینک اسکلت ساختمان باغ موزه دفاع مقدس استان حدود 70 درصد و کل آن 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عباس حسن نیا با بیان اینکه اجرای این پروژه حدود 6 سال قبل آغاز شد و تاکنون 19 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس گلستان حدود 80 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت از اقوام و مذاهب مختلف دارد.
این استان حدود 4 هزار شهید تقدیم دین و میهن کرده که افزون بر 500نفر آنان شهدای اهل سنت هستند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب