Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@09:59:17 GMT

«تارتار» باید خویشتن‌دار باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۰۵۰۲

«تارتار» باید خویشتن‌دار باشد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: از مهدی تارتار که یک مربی باتجربه در لیگ برتر است توقع داریم خویشتن‌دار باشد.

بهرام رضائیان مدیرعامل پارس جنوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اعتراض هواداران تیم پارس به عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر گفت: «زمانی که لیگ برتر آغاز شد برنامه ما کسب رتبه آبرومند در پایان لیگ برتر بود و هیچ برنامه‌ای برای قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نتایج خوب تیم در نیم فصل اول ، انتظارات را بالا برد و باعث شد هواداران از ما توقع داشته باشند که بتوانیم در همه بازی‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.»

وی ادامه داد: «در بازی مقابل استقلال خوزستان بازیکنان پارس جم چندین فرصت گلزنی را از دست دادند ضمن اینکه یک پنالتی هم توسط بازیکنان ما به هدر رفت. وقتی تیم بهترین بازی را به نمایش می‌گذارد و چندین موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند اما با بی‌دقتی موقعیت‌ها را به هدر می‌دهد هوادارای که در ورزشگاه است هم عصبانی می‌شود و واکنش نشان می‌دهد. بازیکنان ما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج دهند البته هدف ما هم کسب نتیجه است و نمایش بازی خوب که با نتیجه همراه نباشد برای ما ایده‌آل نیست.»

مدیرعامل پارس جم در مورد گلایه‌های مهدی تارتار از انتقاد هواداران و اینکه اعلام کرد در پایان لیگ از پارس جم جدا می‌شود بیان کرد: «تارتار یک مربی باتجربه است که سال‌ها روی نیمکت تیم‌های مختلف لیگ نشسته است. همانطور که به هواداران خودمان توصیه می‌کنیم که صبوری بیشتری به خرج دهند از تارتار هم توقع داریم خویشتن‌دار باشد. من بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان هیچ فحاشی از هواداران نسبت به بازیکنان و سرمربی تیم نشنیدم و فقط هواداران به عدم نتیجه گیری تیم اعتراض داشتند که من هم به آنها حق می‌دهم. تارتار تا آخر فصل با ما قرارداد دارد و بعد از اتمام قراردادش می تواند در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.»

وی افزود: «تیم ما در حال حاضر هیچ استرسی ندارد و بازیکنان ما بدون فشار بازی می‌کنند. به همین دلیل بازی بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارند اما در زدن ضربات نهایی دقت نمی‌کنند. از کادر فنی می‌خواهم تا با بازیکنان بیشتر تمرین کند تا آنها بتوانند در زدن ضربات نهایی هم بدون استرس کار کنند تا بازی زیبای آنها با نتیجه همراه باشد.»

رضائیان درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب پارس جم در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «در نقل وانتقالات نیم فصل با توجه به پتانسیل بالایی که از بازیکنان خودمان سراغ داشتیم دست به تغییرات زیاد نزدیم و چند بازیکنی هم که به تیم جذب شدند با نظر کادر فنی بود و مدیریت باشگاه هیچ دخالتی در امور فنی ندارد. به عنوان مثال محمد نوری با نظر مستقیم مهدی تارتار جذب شد که در بازی مقابل استقلال خوزستان یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و نشان داد که هنوز فرصت زیادی برای درخشش در فوتبال ایران دارد.»

مدیرعامل پارس جم در مورد آخرین وضعیت پرونده محمد طیبی در فیفا گفت: «آخرین باری که ما با فیفا در تماس بودیم آنها اعلام کردند که مدارک و مستندات باشگاه پارس جم را بررسی خواهند کرد و طبق همین مستندات رای پرونده طیبی را صادر می‌کنند و به اطلاع باشگاه پارس جم خواهند رساند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند