Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، این هیئت تبلیغاتی با عنوان "سلطان سفر" در راستای تهیه مستندی از جاذبه های گردشگری 31 استان کشور که در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت، به اصفهان سفر نمودند.

در راستای فعالیتهای این گروه تبلیغاتی، کوروش وکیلی مسئول امور بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان عنوان کرد: امروز نمایشگاه های بین المللی گردشگری یکی از ابزارهای موثر و کارآمد در توسعه و رونق گردشگری است، لذا این مقوله بستر مناسبی را جهت همگرائی و هم اندیشی میان فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین افزود: با توجه به اینکه استان اصفهان دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف گردشگری است تلاش کرده ایم تا با قوت تمام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران مشارکت داشته باشیم.

در همین راستا این گروه تبلیغاتی در مستند تبلیغاتی خود ضمن معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان در یک کار جدید مسیرهای تعریف شده 28 گانه گردشگری در پهنه استان اصفهان را مستند سازی می نمایند.

شایان ذکر است عصر روز گذشته همزمان با حضور هیئت تبلیغاتی یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران در اصفهان، پویش مردمی "من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم" در محورهای تاریخی شهر اصفهان آغاز شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴ از امروز ۱۸ اردیبهشت 1403 به مدت چهار روز در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

 در این چهار روز، بیش از ۳۰ رویداد علمی و فناورانه ازجمله رویداد استیج، ریورس‌پیچ‌، ایستگاه آینده، آماده‌سازی نسل زد برای ورود به بازار، هاکامستر، فروم حکمرانی و ادزآپ با هدف بررسی چالش‌های گوناگون، رفع نیاز‌های آموزشی دنیای استارت‌آپ‌ها و اکوسیستم فناوری و ... برگزار خواهد شد.

افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با حضور روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور خواهد بود.

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد