Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه نقاشی «در غیاب ابراهیم» که در گالری نشر ثالث برپا شده است به تصویر یکی از خوانندگان مشهور لس‌آنجلسی اختصاص دارد، اما مدیر گالری استفاده از شهرت این خواننده برای جلب مخاطب بیشتر را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته (جمعه ۲۹ دی) بیش از ۳۰ نمایشگاه در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این افتتاحیه‌ها به نمایش نقاشی‌های زرتشت رحیمی هنرمند جوان اصفهانی اختصاص داشت. این نمایشگاه با عنوان «در غیاب ابراهیم» روز گذشته در گالری ثالث گشایش یافت.

در پوستر این نمایشگاه، چهره ابراهیم حامدی خواننده‌ لس‌آنجلسی به چشم می‌خورد.

 

 

نعمتی، مدیر گالری ثالت درباره جزئیات این نمایشگاه گفت: مجموعاً ۱۱ کار در این نمایشگاه وجود دارد که سه پرتره (۲ پرتره از صادق هدایت و یک پرتره از ابراهیم حامدی) را هم شامل می‌شود.

وی افزود: «در غیاب ابراهیم» ربط مستقیمی به پوستر ندارد و درباره وضعیت بی‌ ثباتی است که در آن بوده‌ایم و همه چیز دوره‌ای بوده، مانند کاراکترهایی که یک دوره‌ای درخششی داشتند اما با توجه به جوّ موجود زندگی‌شان عوض شده است.

نعمتی ادامه داد: زرتشت رحیمی هنرمند موضع‌داری است و کارهایش همیشه یک اعتراضی دارد؛ کمی بین نقاشی و نقاشی خیابانی است.

وی در پاسخ به اینکه نمایشگاه «در غیاب ابراهیم» اعتراض به چیست، گفت: این نمایشگاه اعتراض به موضوع مشخصی نیست، اما سبک و شیوه رحیمی این است که همیشه در مقابل هنر ایستاده و هنرش اعتراضی بوده است. اما اینکه بخواهد شخص مشخصی را بازنمایی کند نیست، همه این‌ها در یک ترکیبی قرار می‌گیرد.

مدیر گالری ثالث در واکنش به این پرسش که آیا استفاده از شهرت خواننده مذکور برای جلب مخاطب بیشتر است یا خیر، پاسخ داد: فکر نمی‌کنم، چون زرتشت رحیمی آنقدر برای خودش اسم و رسم دارد که نیازی به این کار نباشد.

این در حالی است که رحیمی ۲۸ ساله تاکنون فقط سه نمایشگاه انفرادی داشته است!

منبع:فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور به فاصله ۲ روز مانده تا این بازی در یک حرکت با انتشار تصویری از ارسلان مطهری در لباس تراکتور به پیشواز این دیدار حساس رفت. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901010

دیگر خبرها

  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج