Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس  فتا استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم جوان گیلانی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان خانم روانشناس در شبکه های اجتماعی موبایلی وی را فریب داده و پس از اطلاع از مشکلات روحی و روانی نامبرده، باعث تحریک وی به مرگ شده، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان افزود: با تحقیقات از بزه دیده و پی جویی های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند روانشناس قلابی شبکه اجتماعی موبایلی را که مردی 25 ساله، اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند. 


محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی و اینکه با سوء استفاده از عنوان جعلی خانم روانشناس در شبکه اجتماعی موبایلی، بزه دیده را که از مشکلات روحی و روانی رنج می برده اغفال و وی را تحریک و ترغیب به مرگ کرده است، اعتراف کرد . 


رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهم پس از معرفی به مرجع قضایی با صدور قرار وثیقه روانه زندان شده و پرونده متهم برای شناسایی سایر بزه دیدگان در پلیس فتا مفتوح و درحال رسیدگی می باشد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد این چنینی می توانند با مراجعه به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان موضوع شکایت خود را پیگیری نمایند.

 

رکنا

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان

سیاوش آقاجانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت همزمان با هفته کار و کارگر افزود: مهمترین تکلیف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صیانت از نیروی کار است؛ این موضوع جنبه‌های متعددی دارد و به لحاظ ابعاد مختلفی که برای آن قابل تعریف است دستگاه‌های مختلفی چون تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، سازمان بهزیستی، صندوق بازنشستگی کشوری و فنی حرفه ای زیر نظر وزارت مشغول به کار هستند.

وی گفت: اشتغال به صیانت از نیروی کار کمک می کند؛ یکی از شعارهای مهم و اصلی دولت سیزدهم ایجاد اشتغال یک میلیون شغل در سال بوده که طی سال‌های اخیر دولت در این راستا تلاش‌های جدی انجام داده و موفق شده شعارش را به عمل برساند.

آقاجانی ادامه داد: بطوریکه، در استان گیلان بر اساس برش یک میلیون شغل با مشارکت دستگاه‌های مختلف و مشارکت بخش خصوصی اشتغال مورد نیاز استان درحد قابل قابولی تامین شده است؛ بخش زیادی از این مشاغل ،مشاغل صنفی بودند که حمایت دولت از تسهیل صدور مجوزها قطعا نقش بسزایی در تسهیل اشتغال در این حوزه داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بیان کرد: بخش زیادی از اشتغال با کمک تسهیلات دولتی و ارزان قیمت برای حوزه صنایع بنگاه‌های تولیدی، کشاورزی، خدماتی و مشاغل خانگی بود که به موضوع اشتغال، اشتغال دانش بنیان و احیای بنگاه های راکد و تعطیل کمک کرد.

آقاجانی تاکید کرد:آمارهایی که در سامانه رصد اشتغال وزارت تعاون ثبت می شود طی سه مرحله نظارت می شود و نگاه دولت نگاهی است که اشتغال، اشتغال واقعی باشد و اگر جز این بود شاهد کاهش نرخ بیکاری نبودیم.

وی بر اساس فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: دولت سیزدهم به امنیت شغلی کارگران کمک کرده است چون اگر یک کارخانه یا یک کارگاه دایر باشد به امنیت شغلی کمک می کند و ایجاد اشتغال هم همین نقش را دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)