Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تربت حيدريه - ايرنا- مديرکل امور شهري استانداري خراسان رضوي گفت: افزايش سطح مطالبات مردم در نظام جمهوري اسلامي از برکات نظام جمهوري اسلامي مبتني بر آراء مردم و مطالبه گري از ويژگي هاي جامعه توسعه يافته است.

وحيد قرباني شنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان مه ولات اظهار کرد: مديريت شهرداري بر يک شهر ؛مديريت بر يک فضا است که آن فضا شامل سه دسته است ؛ فضاي کالبدي آنچه ما مي بينيم شامل خيابان؛کوچه؛رودخانه ؛محيط زيست و ديگري شهر و انسان ها که فضاي اجتماعي شهر هستند و سومين فضا؛ فضاي اقتصادي که شهرداري مسئول آن هست ودر کل شهرداري در قبال اين سه فضا مسئول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ما از شهرداري بيشترين توقع را در سيستم کالبدي داريم و شهردار موفق شهرداري است که بتواند طرح جامع شهري؛ طرح تفضيلي و در شهرهاي کوچک طرح ها را به نحو مطلوب اجرا نمايد لذاخيابان کشي؛عقب نشيني ها را انجام دهد و اجازه بدهد در فضاي سبز، فضاي سبزمستقر شود و در کاربري ديگر اقدامات مخصوص به خودش اعمال شود.
قرباني تصريح کرد: بايد شرايطي فراهم کنيم که پايه اقتصادي اين شهر تحت تاثير حضور ما قرار گيرد لذا در شهرهاي مياني رويکردي که مي تواند باعث توسعه پايدار بشود و درآمد پايدار ايجاد کند؛تنوع بخشيدن به اقتصاد شهري؛ ايجاد زمينه استقرارصنايع کوچک؛ واحدهاي خدماتي خدمات دهنده به سکونت گاه هاي پيراموني ناحيه شهر فيض آباد است.
وي با بيان اينکه در اين شهر بايد رويکرد اقتصادي حاکم شود تا فضاي اقتصادي شهر رامديريت کرد گفت: نظام شورايي مولود فضاي اجتماعي داخل شهر است، در يک شهر گفت وگو شکل مي گيرد واهدافي توسط مردم ترسيم مي شود و يک عده روي اين اهداف وگفت وگو ها حرف مي زنند؛ و وعده مي دهند توسط مردم به عنوان شورا انتخاب مي شوند و براي پيگيري کردن اين فضا؛ نيازها وخواسته ها وکيل مردم مي شوند.
وي باخطاب به شوراي شهر اظهار کرد: حداقل شش ماه يکبار بامردم جلسه گفتگو برگزار کنيد ولي من توصيه مي کنم در شهر توسعه يافته مثل فيض آباد ماه به ماه اين کار را انجام دهيد؛ محله به محله اين کار را انجام دهيد تا مردم قبل از اينکه در صندوق پيشنهادات نظراتشان را بدهند در جلسات متعدد نظرشان رابگويند وخودتان را بروز ومطابق ميل مردم اقدام نماييد.
مديرکل شهري خراسان رضوي گفت:ما امروز انتقاد صريح مردم در رسانه ها؛ فضاي مجازي به دولت و دولتمردان را به عنوان افتخاري براي خود مي دانيم، اينکه يک فرد مي تواند نقطه نظرات بسيار جدي يک مسئول کشوري رانقد کند؛آن را جزو نقطه ضعف نظام نمي دانيم.
وي گفت:جامعه اي که توسعه يافته شکل يابند؛نقد ؛انتقاد ومطالبه گري مردم ؛برنامه ها را تغيير مي دهد لذا برنامه هاي تغيير يافته ومتحول شده به نفع جامعه مردمي خواهد بود.
فرماندار شهرستان مه ولات که ديگر سخنران اين جلسه بود گفت: تاکيد مي کنم به کليه مديران مبادا در دهه فجر طرحي افتتاح بشود که قبلا افتتاح شده باشد ؛ بي تعارف در ارزيابي ادارات ملاحظه خواهد شد و طرح ها بايد براي اولين بار افتتاح شود نه اينکه دهه فجر سال گذشته و هفته دولت افتتاح شده باشد حال دوباره برنامه ريزي شود.
* **فرماندار مه ولات باز هم به مديران پروازي اين شهرستان اولتيماتوم داد
مسعود رنجبر اظهار کرد: براي آخرين بار مکاتبه خواهد شد با ادارات کل که مديراني که به اتفاق خانواده در شهرستان سکونت ندارند تعيين تکليف شوند لذا مسئولي که احساس مي کند امکانات مورد نياز خودش وخانواده اش در شهرستان نيست بدون تعارف به شهرستاني که امکانات دارد تشريف ببرد.
وي گفت: آذرماه مکاتبه کرديم و فرصت يکماهه داديم مجدد دراول ديماه با ادارات کل مکاتبه شد و بازهم فرصت داده شد فردا هم آخرين مکاتبه انجام مي شود تا تکليف اين مديران را مشخص کنند؛ يا باخانواده مستقر بشوند ياتشريف ببرند به جايي که امکانات مورد نياز آنها وجود دارد و باهيچ کسي هيچ گونه تعارفي نداريم حتي با همکار خودمان دررابطه با استقرار با اعضاي خانواده هيچ گونه تعارفي نداريم.
فيض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفري مه ولات در 207 کيلومتري مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدي تنجو *انتشار: علي اصغرافتاده
9878/1744
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان رفع تصرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، وحید داعی در جمع خبرنگاران از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت 13 هزار و 580 مترمربع بالغ بر 34 میلیارد و 960 میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد و گفت: اشخاصی غیرقانونی در اراضی ملی واقع در طرقدر، جاغرق و ابرده علیا شهرستان طرقبه و شاندیز به خاک‌برداری، تخریب، دیوارچینی و نهال‌کاری اقدام کرده بودند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و طبق آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید 13 هزار و 580 مترمربع از این اراضی صورت گرفت و این اراضی ملی به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره 05137650179 و سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی