Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مدير شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه کردستان گفت: جهت تامين سوخت مورد نياز روستاييان استان امسال بيش از 65 ميليون ليتر نفت سفيد به مناطق روستايي ارسال و ذخيره سازي شده است.

فريدون ياسمي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين ميزان فرآورده بيش از 49 ميليون ليتر آن در روستاههاي نقاط سخت گذر استان، ذخيره سازي و توزيع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: براي تامين و توزيع مطلوب سوخت در منطقه کردستان، ذخيره سازي فرآورده هاي نفتي براي بيش از 36 هزار مشترک روستايي از پيش برنامه ريزي شده است.
وي يادآور شد: با توجه به سرد و کوهستاني بودن استان و همچنين کاهش شديد دماي هوا در اين فصل، هر سال تدابير مناسبي براي سوخت رساني مطلوب به همه نقاط، از ماهها قبل انديشيده مي شود تا مشترکان فاقد گاز طبيعي با مشکل مواجه نشوند.
وي به بارش برف در روزهاي اخير اشاره و اظهار کرد: سوخت رساني به شکل مطلوبي روند طبيعي خود را ادامه مي دهد و در هيچ منطقه اي از استان با مشکل مواجه نيستيم.
مدير شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه کردستان با اشاره به اينکه 455 باب فروشندگي تعاون روستايي و 42 باب فروشندگي محور در منطقه کردستان فعال است اضافه کرد: سوخت مورد نياز نواحي مختلف منطقه کردستان با استفاده از 226 دستگاه نفتکش منتقل مي شود.
به گفته ياسمي، سهميه سوخت ساليانه هر خانوار شهري (خانوارهاي بدون انشعاب گاز طبيعي) يک هزار و 800 ليتر است و اين خانوارها مي توانند با مراجعه به فروشندگي‌هاي شهري موجود در محله هاي مختلف شهر براي دريافت سهميه خود بر اساس کالا برگ‌هاي توزيعي در فاصله هاي زماني مشخص اقدام کنند.
او از صدور کالابرگ ويژه در دهه فجر براي ساکنان روستاههاي استان در صورت نياز به دريافت نفت سفيد مازاد بر سهميه اختصاصي خبر داد و گفت: وضعيت ذخيره سازي فرآورده هاي نفتي در تاسيسات انبار هاي نفت منطقه مطلوب و هيچ گونه مشکلي در تامين وتوزيع سوخت در استان وجود ندارد.
در استان کردستان 66 جايگاه عرضه فرآورده هاي نفتي و 52 باب جايگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نياز به مردم خدمات رساني مي کنند.
از جمعيت يک ميليون و 603 هزار نفري استان در حدود 30 درصد در مناطق روستايي و 70 درصد در مناطق شهري سالکن هستند.
خبرنگار: وريا کرمي**انتشار: عبدالله رحماني
7355/ 3020
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع