Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@17:50:14 GMT

زنان و دختران درتله شیطانی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۴۵۴۹

زنان و دختران درتله شیطانی

پرونده راننده شیطان صفتی که تحت پوشش مسافرکش، زنان و دختران جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت و سرقت قرار می‌داد، با پیدا شدن شاکی جدید وارد مرحله تازه‌ای شد.

ایران آنلاین / به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 11 آذر، زن جوانی با مراجعه به کلانتری 147 گلبرگ علیه راننده پراید مسافربرنما به خاطر سرقت و آزار و اذیت شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تشکیل پرونده و با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران، تیمی ازکارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیق در این باره را آغاز کردند. با توجه به اطلاعاتی که شاکی پرونده در اختیار کارآگاهان قرارداده بود مأموران پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی پراید نقره‌ای شدند. اما بررسی‌ها نشان داد این خودرو اوایل آذر در شهرری سرقت شده است. در حالی که ردیابی برای دستگیری متهم آغاز شده بود مأموران گشت پلیس در محدوده خیابان اتابک به خودرو پراید پارک شده در کوچه تاریک مشکوک شدند. از آنجا که در بررسی‌ها، سرقتی بودن این خودرو تأیید شده بود مأموران قصد توقیف آن را داشتند که راننده با روشن کردن خودرو بسرعت متواری شد. مأموران نیزدر جریان تعقیب و گریز متوجه زن جوانی داخل خودرو شدند که با راننده درگیر شده بود. سرانجام خودرو فراری متوقف و راننده 42 ساله‌اش دستگیر شد. در بررسی سوابق متهم مشخص شد او از مجرمان سابقه دار است که بارها به اتهام آزار و اذیت زنان ودختران، آتش‌سوزی عمدی وسرقت از اماکنی در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده و تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار داشته است. به این ترتیب پرونده برای شناسایی شاکی‌های احتمالی و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با آغاز بررسی‌ها دو شاکی دیگر در این پرونده نیز شناسایی شدند و همه آنها متهم را تحت شناسایی قرار دادند. با اظهارات دو شاکی مشخص شد متهم مدتی نیز با یک پژو 405 سرقتی به سرقت و آزارواذیت زنان پرداخته است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم -معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ -دراین باره گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به شناسایی تعدادی از شاکی‌ها و همچنین سوابق متهم، بازپرس پرونده به منظور شناسایی سایرقربانیان احتمالی، خواستار انتشار تصویر بدون پوشش متهم شد. شاکی‌ها می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم

20 شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.

به گزارش روزنامه ایران، وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: صبح در حال بازی در زمین فوتبالی در نزدیکی خانه‌مان بودم که چهارمرد افغانستانی با موتور به آنجا آمدند و بعد با تهدید چاقو مرا سوار کردند و به حاشیه تهران بردند. بعد از آن وارد باغی شدیم و آنها بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند و در آخر هم تهدیدم کردند که اگر دراین‌باره به کسی حرفی بزنم خودم و خانواده‌ام را می‌کشند.

نوید در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: خیلی ترسیده بودم به همین خاطر قصد نداشتم به کسی حرفی بزنم اما وقتی به خانه رسیدم آنقدر آشفته و به‌هم ریخته و ناراحت بودم که پدرم فهمید اتفاق بدی برایم افتاده و من هم ماجرا را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آن متجاوزان شکایت کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پس از آن شاکی با دستور قضایی برای انجام معاینه به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان آزار و اذیت وی را تأیید کردند. به این ترتیب مأموران ردیابی ۴ متهم را در دستور کارشان قرار دادند و با بررسی‌های فنی موفق شدند دو نفر از متهمان را شناسایی و بازداشت کنند. دو متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌ها منکر ماجرا شدند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه تحقیق این پرونده، پسر نوجوان که با پدرش در دادگاه حاضر شده بود به قضات گفت: دو متهم دستگیر شده همان کسانی هستند که بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد هم تهدیدم کردند که نباید حرفی بزنم. آن روز به قدری از تهدیدهای‌شان ترسیده بودم که فکر می‌کردم من و خانواده‌ام را می‌کشند اما حالا که شکایت کردیم و دو متهم این پرونده بازداشت شده‌اند درخواستم اعدام آنهاست و به هیچ عنوان هم حاضر به گذشت نیستم.

پس از آن دو متهم با رد اتهام‌شان مدعی شدند: ما در روز حادثه در محل بودیم اما کاری نکردیم و دو دوست دیگرمان که حالا متواری هستند به شاکی تعرض کرده‌اند. ما بی‌گناه هستیم و بی‌دلیل بازداشت شده‌ایم. دو متهم در پاسخ به سؤال قاضی که دو دوست‌تان حالا کجا هستند نیزعنوان کردند: بعد از آن روز دیگر نه آنها را دیدیم و نه از آنها خبر داریم.

با پایان جلسه تحقیق قرار است دو متهم بزودی پای میز محاکمه بایستند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان