Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@12:02:51 GMT

دستگیری قاتل سریالی در امریکا+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۱۵۷

دستگیری قاتل سریالی در امریکا+ تصاویر

رویداد۲۴-قاتل سریالی که باهمدستی خواهرش و دو زن، دست‌کم 7مرد و دو زن سیاه و سفید پوست را در شهر «فونیکس» ایالت «آریزونا»ی امریکا به قتل رسانده بود هنگام تحقیق درباره نهمین قربانی‌اش شناسایی و دستگیرشد. بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد این جنایتکار35 ساله که «کلئوفس امانوئل کاکسی جونیور» نام دارد ازیکسال قبل مرتکب قتل‌های سریالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات پلیس نشان می‌دهد جنایتکار جوان در خانواده‌ای پر خشونت بزرگ شده و از 16 سالگی مرتکب جرایم مختلف شده تا اینکه درجوانی به جرم سرقت مسلحانه بازداشت شده بود.
مأموران پلیس ایالتی نیز بارها وی را به جرم آزار و اذیت زنان ودختران و سرقت دستگیر کرده و او در مجموع 13 سال ازعمرش را در زندان گذرانده است.
پرونده‌های موجود نشان داده وی در کودکی بارها مورد آزار قرار گرفته است.
پلیس ازدستگیری سه زن نیز به جرم همدستی با این جنایتکارخبرداده است. سخنگوی پلیس گفته تحقیقات درباره این پرونده از زمان کشف اجساد دو مرد به نام‌های «اندرو ریمیلارد» و «پارکر اسمیت» در فونیکس آغازشده بود تا اینکه مأموران ردپای «کلئوفس» را دراین جنایت‌ها به‌دست آورده ودستگیرش کردند. دربازرسی خانه‌اش نیز یک اسلحه سرقتی پیدا کردند. همزمان با اعتراف‌های این جنایتکاربه دوقتل، خواهر و معشوقه‌اش به همراه یک زن دیگربه اتهام همکاری با این جنایتکار بازداشت شدند. این سه زن در پاکسازی صحنه‌های قتل به قاتل سریالی کمک کرده‌اند. هنوزانگیزه اصلی این جنایتکارمعلوم نیست. با این حال تیم جنایی معتقدند او به احتمال قوی مرتکب قتل‌های دیگری نیزشده است. هم‌اکنون تحقیقات تخصصی ازاین جنایتکار و همدستانش برای رازگشایی از ابهام‌های موجود درپرونده ادامه دارد. به گفته یکی ازکارآگاهان، اجساد تمامی 9 قربانی که طی یک سال گذشته به قتل رسیده‌اند پیدا شده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری