Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@09:20:04 GMT

نقاشی عجیب قاتل زن جوان ثروتمند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۲۴۵

نقاشی عجیب قاتل زن جوان ثروتمند

اتفاق عجیب درپرونده قتل هولناک زن جوان کیاشهری، روند رسیدگی‌های پلیس در این پرونده را وارد مرحله تازه‌ای کرد.

ایران آنلاین / بر اساس این گزارش، در حالی که فرزام - 30 ساله- عامل اصلی قتل فاطمه –زن 26 ساله- معرفی شده بود، کارآگاهان پلیس پس ازشناسایی مخفیگاه وی، راهی آنجا شدند.در بازرسی‌ها مقداری از لوازم متعلق به قربانی جنایت در کنار یک نقاشی به‌دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاشی کودکانه‌ای هم که روز 20 دی ماه با مداد رنگی طراحی شده بود ازجمله این کشفیات بود. در این نقاشی مرد خطرناک خانه‌ای روستایی را در یک مزرعه به تصویر کشیده بود که در گوشه‌ای از محوطه آن چاهی قرار داشت.وی در بالای نقاشی تاریخ به تصویرکشیدن آن را با این جمله نوشته بود: «زندگی زیباست.»

عکس این نقاشی نیزاز سوی متهم به قتل به‌عنوان عکس صفحه تلگرامش اتنخاب شده و ازهمان روز روی تلگرام وی قرار داشت.
این در حالی بود که بعد از انجام معاینات تخصصی پزشکی قانونی، تاریخ قتل همان روز 20 دی اعلام شده است. اگر این نقاشی همزمان با قتل فاطمه از سوی متهم ترسیم شده باشد، حکایت از آن دارد که وی فردی خطرناک است که بعد از ارتکاب به قتل با آرامش خیال به نقاشی پرداخته و حتی برای اینکه اتفاقات آن روز را از یاد نبرد، تصویر آن را روی صفحه تلفن همراهش قرار داده است.
درحال حاضر دو متهم اصلی پرونده، مریم- 34 ساله- و فرزام- 30 ساله- از سوی پلیس بازداشت شده‌اند اما از آنجایی که احتمال داده می‌شود تعداد افراد دخیل در این ماجرا بیشتر بوده باشند، تحقیقات پلیس از متهمان در این باره ادامه دارد.
دراین جنایت هولناک، بانوی جوانی از یک خانواده ثروتمند گیلانی که دانشجوی دانشگاه گیلان هم بود روز یکشنبه 17 دی پس از پایان کلاس درس، وقتی از دانشگاه بیرون رفت تا به خانه برگردد یکی ازدوستانش را دید که سوار بر خودرو درطول مسیرمنتظرش بود.این درحالی بود که زن جوان نگون بخت نمی‌دانست چه سرنوشت شومی درانتظارش است. او در جریان یک سناریوی ازپیش طراحی شده، به ویلای اجاره‌ای ساحلی درحوالی زیباکنارکشانده شد. تا اینکه فهمید قربانی یک ماجرای گروگانگیری شده است. چرا که زن و مرد جوانی که او را ربوده بودند درتماس با پدرگروگان شان، خواستار دریافت مبلغ هنگفتی شدند. اما پس از آن تماس‌هایشان قطع شد. از سوی دیگر چند روز بعد مأموران پلیس با ردیابی‌های تخصصی، جسد زن مطلقه که مادر یک فرزند خردسال بود را در عمق چاه پنج متری واقع در مزرعه‌ای در اطراف کیاشهر پیدا کردند و پرده از راز جنایتی هولناک برداشتند. درتجسس‌های جنایی مشخص شد این زن ازسوی یکی ازمشتریان فروشگاه لباس فروشی‌اش ربوده شده و با انتقال به ویلا کشته شده است.
هم‌اکنون تحقیقات تخصصی برای افشای ابهام‌های باقی مانده دراین جنایت ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • رویت یک پژو ۲۰۶ با نقاشی عجیب در خیابان‌های ایران | تصویـر
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند