Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@20:08:09 GMT

مدیرعامل گاز گیلان: بانوان رکن اصلی جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۵۳۳۹

مدیرعامل گاز گیلان: بانوان رکن اصلی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این سمینار ضمن استقبال از برگزاری دوره های توان افزایی زنان شاغل، بیان داشت: زنان رکن اصلی جامعه هستند و موفقیت آنان موجبات رشد خانواده و جامعه را فراهم می آورد.
در ادامه پاداشی مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اهداف و رسالت و ماموریت امور زنان در صنعت نفت، گزارشی از اقدامات انجام شده در امور زنان شرکت ملی گاز را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این سمینار یک روزه موضوعاتی از قبیل ارتقای سلامت زنان و خانواده با رویکرد خود مراقبتی، ارتقای کیفیت زندگی کاری، ارتقای سلامت زنان با آشنایی داروها و راههای شناخت یکی از سرطانهای شایع در بانوان توسط اساتید، دکتر گیتی افروز پوراحمدی مشاور علمی امور زنان و خانواده وزارت نفت، دکتر طاهره جعفری، دکتر شیدا معتمدی و شیدا سجادی از حوزه بهداشت صنعت نفت ارائه شد.
لازم به ذکر است که این سمینار ها منتج از برنامه عملیاتی سند راهبردی امور زنان و خانواده وزارت نفت می باشد که با برنامه ریزی و پیگیری های های بعمل آمده توسط مشاور مدیرعامل گاز گیلان در امور بانوان و تصویب در شورای فرهنگی گاز گیلان اجرایی شده است.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم‌نامه فی‌مابین رییس دانشگاه تهران و معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور در ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ منعقد شده بود.

حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه در جهت اهداف و راهبردهای سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده از جمله اهداف و محورهای همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه بود.

فاطمه یزدیان، رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه سه ساله نام برده است.

کد خبر 6100059 ندا نظری

دیگر خبرها

  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در لرستان
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری
  • مراسم روز کارگر در شرکت نیشکر (+عکس)
  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود