Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@00:18:42 GMT

گفتگوی 18:30/ شب عید گرانی نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۶۰۶۵

گفتگوی 18:30/ شب عید گرانی نداریم

دست اندرکاران تهیه مایحتاج شب عید، از ثبات قیمت ها در بازار خبر دادند و تاکید کردند شب عید هیچ مشکلی در تامین آجیل، خشکبار، شیرینی و میوه نخواهیم داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مصطفی احمدی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: از 10 روز پیش تمهیدات عرضه آجیل و خشکبار در شب عید را شروع کرده ایم تا مشکل کمبود و گرانی در شب عید به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امسال هم کیفیت و کمیت جنس، خوب است و مشکلی در تامین آجیل شب عید وجود ندارد. احمدی با بیان اینکه همه چیز در بازارآجیل و خشکبار با ثبات است، ابراز امیداوری کردکه تا پایان سال تغییری در قیمت ها ایجاد نمی شود.
او گفت: فقط در تامین بادام زمینی با مشکل روبرو هستیم که علت آن ممنوع بودن واردات آن می باشد.  رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان اینکه به هیچ عنوان آجیل فروشی های خلق الساعه مورد تایید این اتحادیه نیست، گفت: مردم آجیل را از آجیل فروشی های شناسنامه دار و معتبر تهیه کنند تا در صورت نارضایتی و شکایت مشتری، مشکل از طریق اتحادیه قابل پیگیری باشد.
 احمدی گفت: تیم های 10 نفر بارزسی در شب عید با همکاری ارگان های ذیربط تمام واحدهای صنفی را از نظر کیفیت و قیمت تحت نظر خواهند داشت. او گفت: شب چله چندین مورد شکایت مردمی داشتیم که با رسیدگی به موقع  رضایت مشتریان را جلب کردیم و آماده  رسیدگی به پیشنهادات و شکایات مشتریان  هستیم.

علی بهرمند رئیس اتحادیه صناف قنادان هم گفت: در شب عید هیچگونه افزایش قیمت در انواع شیرینی ها نداریم و با تقویت بازرسان این اتحادیه، نظارت بیشتری به قنادی ها خواهیم داشت.

او گفت: راه ارتباط مردمی این اتحادیه شمار تلفن 66944499  یا 124 می باشد و مردم هرگونه شکایت و پیشنهادی را با این اتحادیه می تواند در میان بگذارند.
 یدالهی رئیس اتحادیه تعاونی های باغداران هم در گفتگو با برنامه گفت: در تهیه میوه شب عید هیچ مشکلی نداریم و کما اینکه هم اکنون هم در بازار از نظر قیمت و کیفیت میوه مشکلی نیست. اوبا بیان اینکه این اتحادیه هم نظارت بهداشتی، هم نظارت قیمتی بر کلیه میوه ها دارد، گفت: در شب عید، گرانی میوه نخواهیم.

اسدالله کارگر نائب رئیس اتحادیه میوه و تره بار نیز گفت: سال های گذشته ذخیره سازی میوه را وزرات بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت برعهده داشت و متوالی آن جهاد کشاورزی و توزیع کننده آن اتحادیه میوه و سبزی بود.
کارگر گفت: ذخیره سازی میوه در مکان های دور از تهران، علت گرانی میوه در سال های گذشته بود که امسال سعی شد تا این ذخیره سازی در حاشیه تهران انجام گیرد تا مشکل قیمت و هزینه ایاب و ذهاب حل شود.

دانلود

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد