Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:45:39 GMT

کشف جسد طلافروش یاسوجی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۰۸۰۸۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،جسدمرد طلافروش یزدی ساکن یاسوج دقایقی پیش در پارک جنگلی این شهر کشف شد. به نقل از ماموران نیروی انتظامی استان جسد این مرد به همراه خودروی پرایدش کشف و به پزشکی قانونی استان منتقل شد. عصر امروز سرهنگ بازیان فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از سرقت در یکی از طلا فروشی های میدان 7 تیر یاسوج خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خبرگزاری ها و سایتهای خبری پس از اعلام خبر سرقت از گروگان گرفته شدن مالک طلافروشی نیز خبر داده بودند که هیچ یک از منابع رسمی آن را تایید نکرده بودند.      

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۰۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ فقره سرقت قاب زاپاس پرادو در بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قاب زاپاس خودرو پرادو در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با تحقیقات فنی و پلیسی، در اقدام‌هایی عملیاتی ۲ سارق حرفه‌ای و یک مالخر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه را کشف و به مقر دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ادامه داد: متهمان که جوان و غیر بومی بودند در تحقیقات پلیس به ۳۱ فقره سرقت قاب زاپاس در شهرستان‌های بابلسر، فریدونکنار و بابل اعتراف و به قیمت ناچیز می‌فروختند.

سرهنگ افضلی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، از شهروندان خواست: هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌های مهم در کرمانشاه
  • بارش‌های شدید پایان سال در شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه در فرودگاه یاسوج
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • کشف ۳۱ فقره سرقت قاب زاپاس پرادو در بابلسر
  • قاتل خاموش در یاسوج جان ۲ نفر را گرفت
  • ادامه ناپایداری های جوی کهگیلویه و بویراحمد تا روز یکشنبه
  • فوت ۲ یاسوجی بر اثر گاز گرفتگی
  • مسمومیت با مونوکسید کربن جان ۲ نفر را در یاسوج گرفت ‌