Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - دبير هيات قايقراني استان زنجان گفت: هفته سوم و چهارم از سري رقابت هاي نيم فصل نخست ليگ برتر باشگاه هاي کانوپولو مردان ايران به ميزباني اين استان برگزار مي شود.

رضا محمدي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين پيکارها 9 تيم باشگاهي، از پنجم بهمن جاري به مدت 2 روز در استخر شناي شهيد شهبازي واقع در مجموعه ورزشي 15 خرداد زنجان (امجديه سابق) به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارکرد: باشگاه `هيات قايقراني زنجان، هيات قايقراني گيلان، بازرگاني محمدنژاد بابلسر مازندران، بسيج هيات تهران، پاس مرزباني ناجا، اردوگاه شهيد رسولي نوشهر، آواي شهرکرد، آرتا صنعت کشاورز اردبيل و پارسيان زاگرس اردبيل` در اين مسابقات با يکديگر رقابت خواهند کرد.
دبير هيات قايقراني استان زنجان با بيان اينکه باشگاه هاي شرکت کننده در اين دوره از مسابقات ليگ برتر کانوپولو در قالب 2 گروه به رقابت مي پردازند، گفت: هفته اول و دوم مسابقات با حضور تيم هاي زنجان، تهران، نوشهر، شهرکرد و کرمانشاه، طي روزهاي 14 و 15 دي امسال به ميزباني زنجان و در استخر شهيد شهبازي برگزار شد.
6084/6085
خبرنگار: پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد

هیات تجاری اعزامی از نروژ روز پنجشنبه در پایان سفری یک روزه به استان زنجان و بازدید از کارخانه‌جات و صنایع استان و مذاکره با مسئولان و فعالان تجاری با حضور در دفتر سرمایه گذاری استانداری موضوعات مورد علاقه را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست که مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان حضور داشتند زمینه‌های همکاری مشترک دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تامین مواد اولیه، افزایش تولید، احیا و توسعه صادرات محصولات کاغذ و کارتن، گشایش بازار‌های جدید برای محصولات گلخانه‌ای و تولیدات صنعتی زنجان در کشور‌های اسکاندیناوی و شمال اروپا، افزایش همکاری‌های مشترک و تکمیل زنجیره‌های تولیدات شیلاتی زنجان از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث، بررسی و توافق هیات نروژی و زنجانی قرار گرفت.

در پایان سفر، نمونه‌هایی از محصولات صادراتی جهت بررسی موسسات استاندارد اروپایی و اخذ مجوز‌های بهداشتی و قانونی برای تسهیل ورود تولیدات زنجانی به بازار‌های اروپایی به طرف نروژی تحویل شد.

همچنین ظرفیت و کیفیت محصولات غذایی، باغی، سبزیجات و صیفی‌جات زنجان از دیگر مباحثی بود که مورد مذاکره قرار گرفت و مقرر شد فهرست کالا‌های مورد نیاز کشور‌های خارجی و نیز زمینه‌های مورد علاقه طرف خارجی برای سرمایه گذاری در استان احصا و اعلام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری