Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس "آب و آتش "به مناسب سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو در خانه عکاسان ایران برگزار میشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران ریاضی نمایشگاه گردان نمایشگاه عکس آب و آتش  در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه اب و اتش متشکل از ٧٠ عکس از ١٤ عکاس مطبوعاتی تهران است که از لحظات شروع  آتش سوزی تا مراسم تشییع و تدفین شهدای آتش نشان را  روایت میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی عکاسان حاضر در نمایشگاه:امیر ابشناسان، وحید خدادادی، زهرا رمضانی، مهران ریاضی، علی شیربند، علیرضا فراهانی، سبحان فرج ون، شهاب قیومی، مریم کامیاب، محسن کرامت، شایان محرابی، محمدمحسنی فر، محمدجواد مرادی، زینب مهدوی

این نمایشگاه روز سه شنبه سوم بهمن ماه ساعت ١٦:٠٠ با حضور تعدادی از خانواده های شهدای آتش نشان در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران(حوزه هنری) افتتاح خواهد شد و تا تاریخ ١٣٩٦/١١/١١ ادامه خواهد داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت

همچنین درحاشیه افتتاح نمایشگاه فعالیت رادیو در گیلان و پاسداشت هفته معلم  از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت نیز رونمایی شد.

مدیر کل پست گیلان گفت: در این نمایشگاه تمبر‌های قدیمی، اسناد، ده‌ها کتاب درسی مقطع ابتدایی تا دبیرستان سال‌های ۱۳۱۸ تا ۱۳۵۷ هجری شمسی، کتابی با قدمت دویست ساله چاپ اروپا حاوی نقشه قدیمی ایران با درج نام خلیج فارس، رادیو‌های قدیمی از سال ۱۹۸۰ مبلادی به بعد، رایانه‌ها از زمان ورود به ایران تا کنون و بیش از ده رادیوی قدیمی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

محمد حسین هوشنگی در باره ماکت ساختمان قدیمی اداره کل پست گیلان هم افزود: نخستین مکان فعالیت رادیو گیلان طبقه چهارم ساختمان اداره کل پست در شهرداری رشت بود که آرم (نشان) آن هنوز هم در بالای ساختمان وجود دارد. 

مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان هم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه رادیو گیلان امروز ۶۹ ساله شد، گفت: در تقسیم بندی علوم ارتباطات، رادیو یک رسانه گرم محسوب می‌شود و دارای ویژگی‌های ارتباطی، چون سرعت، دو سویه و تعاملی بودن و استفاده از ظرفیت مخاطب است. 

تفی ربانی افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با این رسانه ارتباطی از زمان ظهور تا کنون است. 

علاقه مندان می‌توانند از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت تا ۱۶ از این نمایشگاه واقع در ساختمان اداره کل پست گیلان در میدان شهدای ذهاب یا شهرداری رشت دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»