Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با خروج سامانه بارشی به تدریج هوای شهرهای بزرگ ناسالم می شود.

امیر حسین نقشینه اظهار داشت: امروز در شرق و جنوب شرق کشور شاهد افزایش سرعت باد هستیم. این وزش باد می تواند باعث ایجاد گرد و خاک در بخش هایی از سیستان وبلوچستان شود. سرعت باد امروز در بخش هایی از سیستانو بلوچستان تا 80 کیلومتر در ساعت می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: برای خراسان رضوی بارش برف و باران پیش بینی می کنیم و در برخی نقاط این استان ابگرفتگی معابر رخ می دهد. دمای شهرهای این استان امروز تا 10 درجه کاهش می یابد. 

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امروز سامانه بارشی از کشور خارج می شود، تاکید کرد: از فردا بر غلظت آلاینده ها در کلانشهرها به ویژه تهران، البرز، اراک و سنندج افزوده می شود و هوای این شهرها برای گروههای حساس ناسالم می شود. 

نقشینه با اشاره به افزایش دما در نیمه شمالی کشور، افزود: امروز هوای اردبیل و گیلان تا 6 درجه گرمتر می شود. این وضعیت تا عصر سه شنبه ادامه دارد. 

به گفته وی از عصر سه شنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در مورد گرد و غبار خوزستان، گفت: به تدریج تا اواخر وقت امروز از میزان گرد و غبار در خوزستان کاسته می شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: تا ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تقریباً تمام شهرستان‌های استان فارس شاهد بارش رحمت الهی در سامانه بارشی اخیر بوده‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز تا امروز فراشبند با ۲۷.۴ میلی‌متر رکورددار سامانه بارشی اخیر بوده که اوج فعالیت آن روز پنجشنبه است و شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.

بارش‌ها در مجموع سامانه بارشی اخیر در شیراز ۵ میلی‌متر و در مجموع سال زراعی ۲۳۰ میلی‌متر بوده است.

کد خبر 6094667

دیگر خبرها

  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در رومشکان
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود