Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دستگاه خودرو هایما، ۳ دستگاه خودرو ساندرو و ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، جشنواره زمستانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف افق کوروش از ابتدای دی‌ماه با مشارکت شرکت‌های اروم نارین (برند شادلی)، کشت و صنعت برنج آذوقه، چای تشریفات، عرقیجات عصاره طلایی، اویلا و فامیلا آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دستگاه خودرو هایما S۵، یک سفر به اروپا، یک سفر با کشتی کروز، یک سفر به جام جهانی، یک سفر خاص، ۸ سفر به مشهد، یک دستگاه یخچال و فریزر الکترو استیل، ۱۴ عدد کارت هدیه نوین زعفران و ... تنها بخشی از جوایز برند نوین زعفران در جشنواره بزرگ زمستانه فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش است.

علاقمندان می‌توانند با خرید زعفران از فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش در این جشنواره شرکت کنند و با خرید هر نیم گرم زعفران یک امتیاز ، هر یک گرم زعفران ۲ امتیاز، هر ۲ گرم زعفران ۴ امتیاز و هر ۴ گرم زعفران ۱۰ امتیاز کسب کرده و شانس بیشتری در قرعه کشی جوایز ویژه به خود اختصاص می دهند.

همچنین مشتریان با خرید حداقل ۳۰ هزار تومان چای تشریفات از فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش می توانند در قرعه کشی ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و ۱۳۹۶ کارت خرید ۱۵۰ هزار تومان، با خرید حداقل ۱۵ هزار تومان از عرقیجات عصاره طلایی در قرعه کشی ۳ دستگاه خودرو ساندرو و با خرید برنج آذوقه در قرعه کشی زمستانی هر ماه یک دستگاه خودرو ۲۰۶ و ۳۰ ربع سکه بهار آزادی شرکت می‌کنند.

برای شرکت در قرعه کشی ۲۵ دستگاه یخچال ساید بای ساید و ۱۳۹۷ عدد لوازم خانگی نیز کافی است که از محصولات شادلی و محصولات غیر روغنی اویلا و فامیلا به ترتیب ۱۰ و ۲۰ هزار تومان خرید داشته باشید.

لازم به ذکر است؛ قرعه کشی جوایز هفتگی جشنواره نوین زعفران ( دو دستگاه گوشی آیفون X و دو دستگاه گوشی نوت ۸ سامسونگ) هر دو هفته یک بار برای خریداران این محصول و شرکت کنندگان در مسابقات فضای مجازی برگزار می‌شود که در نخستین قرعه کشی ۲ هفتگی محصولات نوین زعفران در جشنواره زمستانه افق کوروش که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش پخش شد، به چهار برنده خوش شانس از فروشگاه‌های ریحانی جنوبی تهران، جهان آرا شیراز، امام خمینی گنبد کاووس و امت رامهرمز گوشی آیفون X و گوشی نوت۸ سامسونگ تعلق گرفت.

شایان توجه است؛ علاقمندان برای شرکت در جشنواره زمستانه فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش بایستی کد ۹ رقمی ذیل فاکتور خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۴۶ ارسال نمایند و فاکتور را تا پایان قرعه کشی نزد خود نگهداری نمایند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان