Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس سابق کميته ملي المپيک تغيير زون ايران به آسياي ميانه،کسب کرسي‌هاي مختلف بين‌المللي ،ميزباني نشست شوراي المپيک آسيا و برگزاري نخستين انتخابات کميسيون ورزشکاران را از فعاليت هاي مهم اين کميته در چهار سال اخير برشمرد و گفت:تمام 329 مصوبه76 نشست‌ هيأت اجرايي در 4 سال گذشته اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ايرنا از کميته ملي المپيک، کيومرث هاشمي روز يکشنبه معرفه و تکريم اعضاي جديد هيات رئيسه و اجرايي اين کميته که با حضور وزير ورزش و جوانان در آکادمي ملي المپيک برگزارشد، افزود: در چهار سال اخير دو دوره دو ساله متمايز داشتيم که دوره نخست از فعاليت اين کميته درحضور محمود گودرزي وزير ورزش سابق بود و دوره دو ساله دوم در دوران وزارت مسعود سلطاني فر سپري شد که با حضور ايشان آرامش خوبي در ورزش کشور ايجاد شد.
هاشمي ادامه داد: در دوران مسئوليت سلطاني فر در اواخر دولت يازدهم و مقطع کنوني تعامل بهتري بين کميته و وزارت ورزش و جوانان ايجاد شد.
رئيس سابق کميته ملي المپيک، خاطرنشان کرد: ورزش برخلاف ديگر حوزه ها در يک اتاق شيشه‌اي است که همه نتايج آن را مي‌بينند و نظر مي‌دهند؛ مانند اينکه فقط ميدان مسابقه و يا سکوي قهرماني قابل مشاهده است البته بخش عمده اين فعاليت ها پشت صحنه است که زحمات فراواني کشيده مي‌شود اما هيچ وقت ديده نمي‌شود.
هاشمي با قدرداني از تلاش هاي همکارانش در چهارسال گذشته کميته ملي المپيک خاطر نشان کرد: بدون ترديد با توجه به افزايش رويدادهاي ورزشي، همکاران در کميته ملي المپيک با تلاش هاي مضاعف و اعزام هاي کيفي افتخارات بسياري را در ورزش شاهد بوديم.
رئيس سابق کميته ملي المپيک افزود: تغيير زون ايران به آسياي ميانه، کسب کرسي‌هاي مختلف بين المللي، ميزباني نشست شوراي المپيک آسيا و برگزاري انتخابات کميسيون ورزشکاران بخشي از موفقيت هاي ورزش کشور در کميته المپيک بوده است.
شاهرخ شهنازي،دبيرکل کميته ملي المپيک نيز با قدرداني از تلاش هاي کيومرث هاشمي رئيس سابق اين کميته در طول چهارسال اخير گفت:در اين دوران افتخارات متعدد و بسياري در عرضه ورزش کشور بدست آمد که اين موفقيت ها حاصل تلاش شبانه روزي رئيسان فدراسيون هاي ورزشي ،سرپرستان، کادر فني، قهرمانان و حمايت هاي وزارت ورزش و جوانان بود.
شهنازي افزود: به شخصه از شما دست اندرکارن ورزش کشور اعم از وزارت ورزش و جوانان کميته ملي المپيک، فدراسيونها، مديران، مربيان، قهرمانان و ديگر عزيزان که در راه اعتلاي ورزش کشور بخصوص در چهار سال گذشته تلاش کرديد تقدير و تشکر مي کنم.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9250** 1701
خبرنگار:گلي سفيدزاده* انتشار: حميد قديمي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

آقای [سیدرضا] زواره‌ای، [عضو حقوقدان شورای نگهبان] آمد. برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری مشورت‌ کرد. گفتم، با توجه به اجبار استعفا از شورای نگهبان، لازم است با اعضای شورا مشورت‌ کند. فکر می‌کند در میزگرد [مناظره] تلویزیونی با نامزدان دیگر، می‌تواند نظر مردم را به برنامه‌هایش جلب کند. محمدتقی، مباشر کارهایمان در بهرمان آمد. مریض است و عازم سفر کربلاست.

آقای [صادق] زیباکلام، [استاد دانشگاه تهران]، برای انجام سومین قسمت مصاحبه آمد و گفت، کتابی در مورد انتقادات و جواب‌ها مربوط به من در جریان انتخابات مجلس، به نام «هاشمی و دوم خرداد» نوشته است. عصر آقای پروفسور [محمدنبی] نعمتی، [جراح مغز و اعصاب در دانشگاه بُن]، رئیس متخصصان ایرانی مقیم آلمان آمد و گفت، ۲۴۰۰ ایرانی در سازمانشان عضوند و به فکر راه‌انداختن بیمارستانی در جزیره کیش، به عنوان بیمارستان بین‌المللی با بهترین استاندارد هستند. بناست برای بررسی، به کیش برود؛ تشویق کردم.

آقای [سیدحسین] موسویان آمد و گفت، اعضای حزب اعتدال و توسعه، حزب را جدی نمی‌گیرند و تعهدی را که برای روزنامه داده‌اند، نپرداخته‌اند و حاضر نیستند در انتخابات فعال باشند و آقایان [محمدباقر] نوبخت و [اکبر] ترکان، نامزدی را هم قبول نکرده‌اند و بعضی‌ها ‌خواستند که حزب از آقای [سیدمحمد] خاتمی حمایت کند که رأی نیاورد. پیشنهاد ‌کرد که دکتر [حسن] روحانی، خوب است معاون‌اول رئیس‌جمهور بشود. سفر دکتر روحانی به پاکستان را موفق توصیف کرد.

دانشجویان و طلاب ممتاز بسیجی [شرکت‌کنندگان در نهمین مجمع سراسری دانشجویان و طلاب بسیجی ممتاز کشور] آمدند. آقای [علیرضا] زاکانی، [رئیس سازمان بسیج دانشجویی] گزارش داد. از میان چهار هزار داوطلب، ۴۰ دانشجو و ۱۵ طلبه انتخاب شده‌اند. برای آنها صحبت مفصلی در اهمیت تعهد و تخصص با هم و ضرورت تلاش بیشتر علمی کردم.

امروز در اندونزی، مجلس گام دوم را در محکوم کردن عمل [آقای عبدالرحمن وحید]، رئیس‌جمهور برداشت که اگر یک گام دیگر بردارد، ساقط می‌شود. درگیری‌ها در فیلیپین هم ادامه دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901072

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک