Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه، در اطلاعیه شماره ۵ وقت رسیدگی به پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان را ساعت ۹ صبح روز دوشنبه(۲۳ بهمن) اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دادگستری کل استان کرمانشاه در اطلاعیه شماره ۵ درباره مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان، اعلام کرد: وقت رسیدگی به پرونده موسوم به مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان برای روز دوشنبه 96/11/23 ساعت ۹ صبح تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این اطلاعیه؛ برای شکات این پرونده تعداد 112وکیل معاضدتی(مجانی) توسط مرجع قضایی تعیین شده است.

 

در این اطلاعیه آمده است: نظر به محدودیت مکانی دادگاه حضور شکات با توجه به ظرفیت دادگاه اختیاری بوده و لازم به یادآوری است شکایت شکات در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسرا اخذ شده است و با توجه به حضور وکلای معاضدتی شکات در دادگاه ضرورتی برای حضور خود شکات نیست.

 

این اطلاعیه می افزاید: همان گونه که قبلاً اعلام شده است تاکنون به هیچ یک از مالباختگان پولی پرداخت نشده و در صورت صدور حکم قطعی و پایان مرحله دادرسی در یک زمان واحد آنچه که موجود باشد با اخذ نظر کارشناسی در اجرای احکام دادسرا به مالباختگان پرداخت خواهد شد.

 

براساس اعلام دادگستری کل استان کرمانشاه در اطلاعیه شماره ۵ مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان؛ کلیه مراحل رسیدگی به این دادگاه با وجود بیش از ۱۳ هزار شاکی خارج از نوبت و فوق العاده رسیدگی شده است.

 

در بندهای پایانی این اطلاعیه با بیان اینکه مکان برگزاری دادگاه و ساعت پذیرش مالباختگان متعاقباً در اطلاعیه شماره ۶ اعلام خواهد شد، آمده است: حضور در دادگاه صرفاً با ارائه کارت شناسایی معتبر مقدور خواهد بود.

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد