Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون دبيرکل حزب‌الله لبنان بر مشترک بودن ليست‌هاي اين جنبش و جنبش «امل» در تمام حوزه‌هاي انتخابات پارلماني تأکيد کرد.
شيخ «نعيم قاسم» معاون دبيرکل حزب‌الله لبنان تأکيد کرد اين جنبش با جنبش «امل» در تمامي حوزه‌هاي انتخاباتي ائتلاف خواهد کرد.
بر اساس گزارش شبکه «المنار»، نعيم قاسم گفت: تمامي برآوردها نشان مي‌دهد انتخابات پارلماني در موعد مقرر برگزار خواهد شد و تمامي بحث‌ها درباره برگزاري يا عدم برگزاري آن چيزي جز تلاش براي تمرکز بر صحبت‌هاي بي فايده و وقت تلف کردن نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين اختلافات سياسي که هر از چند گاهي ديده مي‌شود، بر انتخابات پارلماني تأثير نمي‌گذارد.
معاون دبيرکل حزب‌الله تصريح کرد: حزب الله در اين مرحله تماس‌هاي گسترده‌اي با طرف‌هاي مختلف و دوستان داشته تا ائتلافات و ليست‌هاي انتخاباتي‌اش را مشخص کند اما آنچه تا کنون نهائي شده اين است که با جنبش امل در تمامي حوزه‌ها بدون استثناء ائتلاف خواهد کرد؛ ليست‌هاي حزب‌الله و امل در تمامي حوزه‌ها مشترک خواهد بود.
انتخابات لبنان قرار است در ششم ماه مي 2018 (16 ارديبهشت 1397) برگزار شود. قانون فعلي که بر اساس آن انتخابات آتي برگزار خواهد شد، شهريور گذشته در دولت لبنان به تصويب رسيد و لبنان را به 15 حوزه انتخابيه تقسيم کرده است.
در نظام انتخاباتي تناسبي، احزاب کوچک‌تر هم به کسب کرسي در پارلمان اميدوار مي‌شوند. بر اساس اين نظام انتخاباتي،کرسي‌هاي احزاب مختلف به تناسب تعداد رأيي که کسب مي‌کنند، به آنان تعلق مي‌گيرد.
فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه