Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجوی بدون کنکور می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، خسرو محمدی مسئول روابط عمومی واحد ممسنی از ثبت نام بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی این واحد دانشگاهی برای ترم بهمن 96 خبر داد و گفت: «داوطلبان ادامه تحصیل در نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 در مقاطع کارشناسی پیوسته، ناپیوسته، کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه و یا سایت واحد ممسنی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمدی افزود: «رشته‌های واحد ممسنی در مقطع کارشناسی پیوسته شامل حقوق، شیمی(شیمی دارویی)، روانشناسی، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر نرم افزار، مهندسی کامپیوتر، معماری، سیستم‌های کامپیوتری، مهندسی عمران، حسابداری، تربیت بدنی، مهندسی معماری، علوم تربیتی(تکنولوژی آموزشی)، مهندسی برق(قدرت)، زبان انگلیسی، مدیریت آموزشی و ادبیات فارسی است.»

وی خاطرنشان کرد: «واحد ممسنی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز مهندسی اجرایی عمران، مهندسی تکنولوژی الکترونیک، مهندسی تکنولوژی برق قدرت، مهندسی تکنولوژی معماری، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی مکانیک(مکانیک خودرو)، تربیت بدنی و علوم ورزشی، حسابداری، آموزش ابتدایی، مهندسی تکنولوژی و مکانیک(تأسیسات حرارتی و برودتی) و در مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته‌های تربیت بدنی، حسابداری، آموزش ابتدایی، الکترونیک، کارهای عمومی ساختمان، علمی کاربردی نرم افزار کامپیوتر و معماری دانشجو می‌پذیرد.»

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی اظهار کرد: «رشته‌های مقطع کاردانی پیوسته نیز شامل کامپیوتر، نقشه‌کشی معماری، تربیت بدنی، علمی کاربردی حسابداری، الکتروتکنیک، الکترونیک عمومی، مکانیک خودرو و عمران است.»

این مسئول افزود: «تخفیف شهریه تا 50 درصد برای بعضی از رشته‌ها، امکان ادامه تحصیل رایگان برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تجهیز و راه‌اندازی بیش از 50 آزمایشگاه و کارگاه با دستگاه‌های پیشرفته و مجهز و استفاده از استادان متخصص و مجرب و کادر هیأت علمی توانمند دارای مدرک دکتری از دانشگاه‌های برتر کشور از جمله امکانات و تسهیلاتی است که این واحد دانشگاهی برای دانشجویان مهیا کرده است.»

داوطلبان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.azmoon.org و یا به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به آدرس www.mamasni.iau.ac.iv مراجعه کنند. تلفن‌های تماس نیز 42532950-42532954-071 و 09173232816 است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها از امروز آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای برنامه برگزاری آزمون‌های نهایی، تولید نمره کل سابقه تحصیلی، ایجاد سابقه و ترمیم نمره  برای متقاضیان ورود به آموزش عالی، از امروز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی آغاز شد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را مشاهده، تأیید و در صورت وجود مغایرت، درخواست خود را برای بررسی هریک از بخش‌های سوابق تحصیلی ثبت نمایند.

وی ادامه داد: مراجعه به سامانه و تأیید سوابق برای تمامی داوطلبان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری سال جاری الزامی است.

 زارعی گفت: متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی نمایند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

زارعی افزود: داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  my.sanjesh.orgوارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید نمایند.

گفتنی است سوابق تحصیلی در فرایند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی پنجاه‌درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال1402 و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی 30 اردیبهشت تا 29 خردادماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها