Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته جاری خبر داد.

امیررضا شاهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: رشته‌های علوم‌پزشکی برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت هنوز بر روی سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی بارگذاری نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معاونت علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم‌گیرنده اصلی برای اعلام ظرفیت‌های خالی واحدهای علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است. هنوز این ظرفیت‌ها نهایی نشده، به همین دلیل رشته‌های علوم‌پزشکی بر روی سامانه مرکز سنجش و پذیرش در دسترس نیستند.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: احتمالا تا پایان هفته ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم‌پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز خواهد شد.

فرهاد ادهمی، مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این زمینه به خبرنگار آنا گفت: ظرفیت‌های خالی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی توسط معاونت علوم‌پزشکی بررسی و مشخص شده است و به زودی ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم‌پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۱۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود