Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت نیرو، «رضا پوررجب» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران با اشاره به شرایط منابع تأمین آب در سطح کشور و به ویژه استان تهران و همچنین موقعیت خاص روستاهای استان گفت: مجتمع‌های آبرسانی تأمین، تولید و توزیع آب شرب بهداشتی برای روستاهای تهران که گاه از جمعیت‌هایی اندازه یک شهر برخوردارند بسیار مطلوبتر نموده و کنترل آبرسانی به این روستاها نیز در این روش آسان‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: با اعتباری که از صندوق توسعه ملی برای طرحهای آبرسانی در نظر گرفته شده و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به ایجاد تأسیسات و تجهیزات آبرسانی شامل حفر و تجهیز چاه، خط انتقال، شبکه، ساخت مخازن زمینی و هوایی و فرآیند بهداشتی نمودن آب اقدام می‌نماییم.

پوررجب میزان اعتبار مصوب برای آبفار استان تهران را 420 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اتمام پروژه‌ها جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر در سطح 222 روستا از آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

شایان ذکر است، در سال 95 تعداد 13 مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به جمعیت 111 هزار نفری برای 52 روستا تکمیل و به بهره‌برداری کامل رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی