Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@17:22:16 GMT

مشکلات مردم به موقع شناسايي و رفع شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۱۹۰۰

مشکلات مردم به موقع شناسايي و رفع شود

خبرگزاري آريا- استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مشکلات و دغدغه هاي مردم بايستي به موقع شناسايي و رفع شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، اقبال عباسي در جلسه شوراي اداري چهارمحال و بختياري با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران تأکيد کرد: تدوين برنامه هايي براي رفع اين مشکلات به منظور افزايش اميد، نشاط، اعتماد، اتحاد، وحدت و انسجام ضروري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ارتقاي کيفي انجام امور در بخش هاي مختلف باعث رفع تبعيض و تسريع در روند توسعه مي شود.
عباسي تصريح کرد: موقعيت جغرافيايي، شرايط آب و هوايي، وسعت و تنوع اقوام از مهمترين مزيت هاي چهارمحال و بختياري به منظور رسيدن به اهداف توسعه اي است.
وي بيان داشت: توليدات باغي، زراعي، دامي، منابع آب، مردم سختکوش و امنيت بالا چهارمحال و بختياري را استاني برجسته در کشور تبديل کرده است.
رئيس شوراي اداري چهارمحال و بختياري اضافه کرد: البته وجود برخي مشکلات روند توسعه اي اين استان را در بخش هاي مختلف با مشکلات مواجه کرده است.
وي عنوان داشت: نرخ بالاي بيکاري چهارمحال و بختياري که در سال 1395 بيش از 20 درصد بوده يکي از مشکلات اساسي اين استان محسوب مي شود.
عباسي اظهار کرد: بروز آسيب هاي اجتماعي مانند طلاق، اعتياد، قاچاق و غيره به علت نرخ بالاي بيکاري شايع مي شود.
گفتني است، در جلسه شوراي اداري چهارمحال و بختياري مديرکل جديد اطلاعات استان با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي وزير اطلاعات معرفي و از خدمات مديرکل وقت قدرداني شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟

به گزارش قدس آنلاین، با وجود خبرهای مختلف مبنی بر عدم واریز سود سهام عدالت توسط شرکت‌های بورسی، این سود قبل از نوروز برای مردم واریز شد، حال سئوال اینجاست که نظارت‌ها بر این شرکت های بورسی چگونه است تا سود سهام عدالت به موقع واریز شود؟

ولی الله جعفری، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص گفت: ۳۶ شرکت بورسی و ۲ شرکت غیربورسی سود خود را باید واریز کنند تا واریز سود سهام عدالت به موقع انجام شود.

وی ادامه داد: قبل از نوروز برخی از این شرکت‌ها برای تامین بودجه و سود حاصل از سهام عدالت با مشکلات مالی رو به رو بودند که با توجه به رفع بخشی از این مشکلات، قرار است خرداد ماه امسال بخش دیگری از سود سهام عدالت برای مردم واریز شود.

جعفری اضافه کرد: همکاران ما در اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار با ۳۶ شرکت بورسی به صورت مستمر ارتباط دارند و پیرو سپرده گذاری شرکت‌ها مدام پیگیر هستند تا سود این شرکت ها برای اداره واریز شود. 

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مخابرات هم جزو شرکت هایی بود که با وجود بزرگ بودن شرکت مشکلات مالی داشت و نتوانست سود سهام خود را برای سهام عدالت قبل از نوروز واریز کند؟، گفت: مشکلات مالی به بزرگ و کوچک بودن شرکت‌ها ارتباطی ندارد، مخابرات هم ممکن است مشکلات خاصی داشته باشد، در واقع مشکل اصلی شرکت‌ها در ارتباطی است که با مشتریان خود دارند و مطالبات را نمی‌توانند دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری