Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است گروه آواز «نوای ارغوان» که متشکل از کودکان تحت پوشش «جمعیت امام علی(ع)» است،کنسرتی را برگزار و تمام عواید آن را به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا کند.

کمیل هدایت‌زاده ـ نوازنده ویولن و خواننده آواز سنتی ـ که بیش از پنج سال است به عنوان مربی با این کودکان موسیقی و آواز کار می‌کند، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما قرار است کنسرت گروه «نوای ارغوان» را ۶ بهمن‌ماه در ساعت ۱۷ به روی صحنه ببریم که تمام عواید آن صرف کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این اجرا در دو سانس برگزار می‌شود و در هر سانس ۸ قطعه اجرا خواهد شد که نسبت به اجراهای پیشین ما، چند قطعه جدید  به آن اضافه شده است.

هدایت‌زاده درباره شکل‌گیری ایده این اجرا بیان کرد: اشتیاق این کودکان، مهم‌ترین چیزی که باعث شد ما به برگزاری این کنسرت فکر کنیم. آن‌ها مدام از ما می‌پرسیدند چه کاری می‌توانند برای کودکان زلزله‌زده انجام بدهند. خود این هنرجویان کودکمان این احساس نیاز را برای برگزاری این کنسرت به وجود آوردند.

او اضافه کرد: از طرفی ما می‌خواستیم این کودکان حس دگرخواهی را در صحنه و در عرصه هنری تخصصی خویش تجربه کنند؛ به معضلاتی که وجود دارد واکنش نشان بدهند و بیاموزند بدون تفکر به منافع خویش از هنرشان در راه انسانیت استفاده کنند. هنر نه برای هنر، که در خدمت انسانیت است؛ البته اشتیاق تیم نوازندگان هم یکی از بزرگترین دلایل برگزاری این کنسرت است.

هدایت‌زاده همچنین گفت: من پس از زلزله چند روز برای امدادرسانی به کرمانشاه رفته بودم و از نزدیک وضعیت آن منطقه را دیدم. شاید مبلغی که ما از فروش این کنسرت جمع می‌کنیم در مقابل دیگر کمک‌های مادی بسیار ناچیز باشد، اما هدف ما بیشتر بُعد معنوی این کنسرت است. ما می‌خواهیم به برادران و خواهران زلزله زده خود در غرب کشور این پیام را برسانیم که با این مصیبت تنها نیستند و به سایر هموطنان یادآوری کنیم که هنوز هم عزیزانمان در غرب کشور نیازمند یاری ما هستند.

گروه «نوای ارغوان» به کوشش کمیل هدایت زاده در خانه ایرانی دروازه غار جمعیت امام علی(ع) از سال ١٣٩٠ فعالیت خود را در قالب گروه موسیقی آغاز کرده و با برنامه ریزی «ریحانه سلیمانیون» تا کنون اجراهایی در مراکز فرهنگی - هنری داشته است که می‌توان از میان آن‌ها به اجرای جشن نوروز ٩٣ در دفتر سازمان ملل، اجرای در فرهنگستان هنر سال ٩٤، اجرای قطعه باران در سالن اصلی برج میلاد سال ٩٥، پنج سانس اجرا در جشنواره هنری خانه علم جمعیت امام علی (ع) و برگزاری کنسرت «آواز ارغوان» در ایوان شمس اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، این کنسرت موسیقی ششم بهمن‌ماه در سالن همایش دارآباد برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های آن را از سایت تیوال خریداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از کارشناسان سلاح گزارش داد یک موشک هدایت شونده دقیق رژیم صهیونیستی تعدادی از کودکان را در غزه که در حال بازی بودند حدود 2 هفته پیش به شهادت رساند.

به گزارش ایسنا، شبکه سی ان ان گزارش داد: این حمله ۱۶ آوریل در حدود ساعت ۳:۴۰ دقیقه بعد از ظهر در خیابان شلوغی در اردوگاه المغازی در غزه رخ داد.

به رغم اینکه ارتش رژیم صهیونیستی کشتن کودکان را تکذیب می‌کند اما شبکه سی‌ان‌ان تاکید کرد اسناد و مدارکی که درباره مکان حمله جمع آوری شده چیزی کاملا متفاوت با اظهارات ارتش رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش این شبکه، یک دختر بچه ۱۰ ساله به نام شهد به همراه ۱۰ کودک دیگر که در خیابان بازی می‌کردند، در این حمله شهید شدند.

این شبکه افزود سه کارشناس سلاح ویدیوها و تصاویر گرفته شده از آسیب‌های ناشی از این حمله و ترکش‌هایی را که بر جای گذاشته، بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که این کشتار احتمالا ناشی از مهمات هدایت شونده دقیق بوده که توسط ارتش رژیم صهیونیستی استفاده شده است.

این شبکه به نقل از کریس کوپ اسمیث، افسر سابق ارتش انگلیس و کارشناس سلاح که در تحقیقات درباره مهمات استفاده شده توسط رژیم صهیونیستی در غزه مهارت دارد، گفت: بر اساس تصاویر گرفته شده از این حادثه این حمله قطعا ناشی از یک موشک هدایت شونده دقیق بوده که توسط یک پهپاد صهیونیستی شلیک شده است.

این حمله حفره کوچکی را در مسیر و شکاف‌های کوچکی را در ساختمان‌های اطراف ایجاد کرد که به گفته کارشناسان سلاح ناشی از ترکش‌های یک موشک پیشرفته بوده است.

بر اساس گزارش سی ان ان بعد از گذشت ۲ هفته ارتش رژیم صهیونیستی همچنان مسؤولیت این حمله را قبول نمی‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در زمان حمله گفته بود که اطلاعی از تعداد قربانیان ندارند اما این حادثه را بررسی می‌کنند.

بعد از ۲ هفته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق با این حمله موافقت شده بود. ارتش رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه اسناد و مدارک اضافی درباره ادعاهای خود ارائه نکرد و به سوالاتی درباره ماهیت هدف یا اینکه آیا افراد مسلحی نیز در این حمله کشته شده‌اند، پاسخ نداد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها