Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:29:06 GMT

دعوت دو ورزشکار نهاوندی به اردوی تیم های ملی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۲۳۱۳

دعوت دو ورزشکار نهاوندی به اردوی تیم های ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دو ورزشکار نهاوندی به اردوی تیم‌های ملی فوتبال بانوان و دوچرخه‌سواری آقایان دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: زهرا خواجوی بانوی فوتبالیست نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران کشور دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این فوتبالیست نهاوندی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال دختران در مرکز ملی فوتبال ایران زیر نظر کتایون خسرو یار مربی تیم ملی برگزار می‌شود.

رئیس اداره رزش و جوانان نهاوند افزود: این اردو برای حضور قدرتمندانه تیم ملی در مسابقات آسیایی برپاشده است که امیدواریم فوتبالیست نهاوندی نیز جزء نفرات اصلی باشد.

وی بیان کرد: بهنام آرین دوچرخه‌سوار خوش‌نام نهاوندی دیگر ورزشکار این شهرستان است که به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری دعوت شد.

روزبه گفت: آرین زیر نظر مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت به همراه 6 دوچرخه‌سوار دیگر در اردو حضور دارد و برای مسابقات آسیایی در اردو خواهند بود.

وی اظهار داشت: این ورزشکار نهاوندی در رشته تایم تریل تیمی برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور میانمار خود را آماده می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش افزود: خانم بهاره سیفی نهاوندی داور بین‌المللی نهاوند نیز این روزها در لیگ برتر فوتبال کشور در حال قضاوت است.

وی در بخش پایانی سخنانش به میزبان جشنواره "دا " در این شهرستان خبر داد و گفت: جلسه هماهنگی دومین جشنواره "دا " که به مناسبت ایام پیروزی انقلاب با حضور مسئولین در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 روزبه گفت: به‌پاس حرمت مادران فداکار جامعه و بزرگداشت مقام مادران فداکار جشنواره "دا " را دریکی از روستاهای نهاوند برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان