Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان امروز با حضور در باشگاه به قرارداد خود با باشگاه به صورت رسمی خاتمه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته زلاتکو کرانچار در جلسه ای با منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان شرکت کرد و در پایان جلسه دو طرف به نتیجه ی واحدی دست یافتند و کرانچار پذیرفت تا با دریافت حقوق خود تا زمانی که در باشگاه بوده است ( روز گذشته) از تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان در خصوص این موضوع و فرآیند جدایی سرمربی کروات سپاهان گفته است:

«کرا‌نچار مبلغ قرارداد امسال خود را هم به طور کامل از باشگاه سپاهان دریافت نکرد و الان هم یک ماه دیگر حقوق طلبکار است که مراحل پرداخت آن در حال انجام است. تفاهم‌نامه فسخ دوطرفه که روز گذشته بین باشگاه سپاهان و زلاتکو کرانچا‌ر امضا شد، امروز به صورت رسمی درآمد و کرانچار با حضور در باشگاه سپاهان فسخ‌نامه رسمی را امضا کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان و تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین اظهار کرد: دولت سیزدهم به حرکت‌های مردمی، اثرگذار و تصمیم ساز نگاه مثبتی دارد و از همان ابتدای کار حمایت و تسهیل اقدامات این مجموعه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته توسعه، توانمندسازی، تخصصی‌سازی و ساماندهی تشکل‌ها اصلی‌ترین مأموریت ما در این حوزه بود که در این راستا ۲۴ جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد برگزار و ۱۰۰ درصد مصوبات آن اجرا شده است.

خورشیدی بیان کرد: سال گذشته با ۵۵ درخواست تأسیس، تمدید، تطبیق و ارتقا در استان موافقت شد، همچنین با پیگیری و ۲۹۹ استعلام از دستگاه‌های متولی، ۳۰ اعتبارنامه و پروانه فعالیت صادر شده است، بقیه موارد نیز در سال جدید اجرایی می‌شوند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۸ دوره آموزشی با هدف توانمندسازی و تخصصی سازی سمن‌ها و همچنین بیش از ۴۰ همایش، نشست جمعی و تخصصی با اقشار مختلف و تشکل‌های مردمی در استان برگزار شده است.

خورشیدی گفت: در سال ۱۴۰۲ در راستای رفع مشکلات و آشنایی دقیق‌تر و بیشتر با سمن‌ها ۲۱ بازدید حضوری و ۲۲ مورد مکاتبه با دستگاه‌های مربوطه در راستای معرفی و حمایت از تشکل‌ها صورت گرفته است.

کد خبر 6099884

دیگر خبرها

  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • پرسپولیس و سپاهان باید عذرخواهی کنند
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام