Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:رئیس فراکسیون امید مجلس به همراه تعدادی از اعضای این فراکسیون هم زمان با اولین سالگرد حادثه پلاسکو با حضور در منزل شهید حسین حسین‌زاده با خانواده او دیدار کردند.


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا،محمدرضا عارف در این دیدار با اشاره به رشادت‌های آتش‌نشانان برای نجات جان انسان‌ها، گفت: شهدای حادثه پلاسکو  و خانواده‌های‌شان در نزد ملت ایران جایگاه ویژه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فداکاری، ایثار و از جان گذشتگی این بزرگمردان در چشم و جان و حافظه مردم شریف و قدرشناس ایران خواهد ماند.
وی با بیان اینکه شهدای آتش‌نشان مایه فخر ملت ایران هستند، خطاب به خانواده شهید حسین‌زاده گفت: جانفشانی آتش‌نشانان قهرمان در حادثه ساختمان پلاسکو   برای حفظ جان و مال مردم شریف ایران به ویژه رشادت و ایثار شهید بزرگوار حسین حسین زاده بار دیگر  تمام خاطرات سال‌های حماسه و ایثار مردان سخت‌کوش کشورمان را جلوه‌گر کرد.
در این دیدار که علیجانی و فریده اولادقباد از نمایندگان تهران هم حضور داشتند، خانواده شهید حسین‌زاده از حضورعارف و دیگر نمایندگان شهر تهران  در منزل‌شان قدردانی کردند و به بیان خاطراتی از این شهید پرداختند. برچسب ها: عارف ، خانواده شهدای آتش‌نشان ، شهدای آتش نشان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد