Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@21:14:23 GMT

«دوتابعیتی»ها، شرط مدیریت را ندارند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۶۱۹۷

رویداد۲۴-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دستور کار امروز یکشنبه این کمیسیون گفت: اگر مدیران دوتابعیتی بودند، شرط مدیریت را قطعا ندارند.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دستور کار امروز یکشنبه این کمیسیون اظهار کرد: در جلسه امروز گزارش هیأت اعزامی کمیسیون به مناطق زلزله‌زده غرب کشور آقایان جمالی و نانواکناری از روند خدمات‌رسانی به زلزله زدگان و نحوه اسکان و خانه‌سازی و ساخت و ساز منزل تخریب شده ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس در گزارش مذکور از کلیه دستگاه‌های مجری خدمات رسانی اعم از سپاه، ارتش، هلال احمر تقدیر شد و انسجام، وحدت و هماهنگی مسئولین در خدمت رسانی مورد تأیید و تقدیر قرار گرفت.

نقوی حسینی ادامه داد: همچنین در این جلسه، کمیته تحقیق تفحص از دو تابعیت‌ها در بین مدیران ارشد، گزارش خود را ارائه کرد. بر این اساس آقای کریمی قدوسی به نمایندگی از طرف کمیته مذکور روند تحقیق و تفحص را ارائه کرد و گزارش دقیقی از موضوع مورد بررسی ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه سخنان کریمی قدوسی، تصریح کرد: بر اساس صحبت وی در این زمینه اشکالاتی وجود دارد، اول اینکه در قانون مرزبندی دقیقی وجود ندارد و حتی برخی از این اقدامات جرم نیست. دوم اینکه در استعلام مدیران هیچ جایی برای سوال در مورد تابعیت فرد وجود ندارد.

نقوی حسینی بر همین اساس اظهار کرد: کریمی قدوسی تأکید کرد که هدف فقط مدیران ارشد و مسئولین ارشد کشور که دو تابعیتی هستند، است و الا ایرانیان عزیز که سرمایه‌های کشور در خارج از کشور هستند به هیچ وجه مد نظر نیست. کمیته ایرانیان خارج از کشور را سرمایه‌های ایران می‌داند و در همه شرایط از آن ها حمایت می‌کند و از حضور آن ها در ایران استقبال می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهاد کمیته نیز این بود که طرحی تهیه شده تا در صحن مجلس تصویب شود و نامزدهای مدیریت در کشور به طور خوداظهاری، تابعیت خود را صراحتا بیان کنند و اگر دوتابعیتی بودند، شرط مدیریت را قطعا ندارند، مجددا تأکید شد که تحقیق و تفحص صرفا و فقط برای مدیران دو تابعیتی بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خطاب به مدیران و معاونین شهرداری گفت: در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحد‌های ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

او با اشاره به مأموریت اصلی شهر که ارتقاء وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری است، افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد گردید.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا درحال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز نموده و به کار گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی