Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@00:08:50 GMT

اینتر 1-1 رم: فرار نرآتزوری از شکست خانگی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۰۲۲۵

اینتر 1-1 رم: فرار نرآتزوری از شکست خانگی

رکنا: اینتر در دیداری خانگی مقابل آ اس رم موفق شد در دقایق پایانی از شکست فرار کند و به تساوی 1-1 دست یابد.

در این دیدار ابتدا رمی ها با گل دقیقه 31 استفن الشعراوی پیش افتادند و فاصله زیادی با پیروزی نداشتند اما گل ماتیاس وچینو در دقیقه 86، باعث شد تا شاگردان لوچانو اسپالتی یک امتیاز از این دیدار دشوار خانگی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. بازی با همین روند دنبال شد تا اینکه در دقیقه 18، اولین موقعیت جدی این دیدار ایجاد شد. روی نفوذ عالی کانسلو و ارسال او به تیر دوم بود که ایوان پریشیچ می توانست دروازه رم را باز کند؛ اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.
پس از این رمی ها برای دقایقی ابتکار عمل در دست گرفتند اما این بازیکنان اینتر بودند که بار دیگر در دقیقه 29، صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ضربات پریشیچ و والرو، راهی به چهارچوب دروازه جالوروسی پیدا نکرد و در نهایت آلیسون توانست توپ را مهار کند.
رمی ها خیلی سریع به این موقعیت واکنش نشان دادند و بعد از اینکه پیگرینی یک موقعیت خوب را در دقیقه 30 از دست داد، این تیم در دقیقه 31 به گل رسید. روی یک ارسال بلند به پشت مدافعان اینتر بود که توپ با اشتباه مدافعان این تیم به الشعراوی رسید و او هم در موقعیت تک به تک، دروازه را باز کرد.
ایکاردی خیلی زود می توانست کار را به تساوی بکشد اما در حالی که با آلیسون تک به تک شده بود، تحت فشار بازیکن رم، موقعیت را از دست داد. در دقایق پایانی این نیمه هر دو تیم تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند اما در نهایت این رمی ها بودند که با برتری 1-0 به رختکن رفتند.
نیمه دوم را رم بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که ادین ژکو در دقیقه 54، با ضربه سر اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما حضور به موقع میراندا، دروازه اینتر را نجات داد.
در ادامه اینتری ها پیش کشیدند و در دقیقه 68 زمین خوردن کانسلو در محوطه جریمه رم، باعث شد تا بازیکنان میزبان خواهان اعلام ضربه پنالتی شوند، اما داور دستور به ادامه کار داد.
در دقیقه 74، چیزی نمانده بود که ایکاردی ارسال پریشیچ را با یک ضربه والی تماشایی تبدیل به گل کند؛ اما آلیسون با واکنش به موقع توپ را به بیرون فرستاد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات اینتر بیشتر می شد اما واکنش های عالی آلیسون، مانع از باز شدن دروازه رم می شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 86، ماتیاس وچینو حساب کار را 1-1 کرد. روی ارسال مارسلو بروزوویچ بود که وچینو توانست بالاتر از مدافعان رم ضربه سر را بزند و کار را تمام کند.
در دقایق پایانی این اینتری ها بودند که تلاش بیشتری برای زدن گل برتری داشتند؛ اما این اتفاق رخ نداد و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)

به گزارش‌ "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف کادیز رفت و براهیم دیاز در این بازی پایش به گلزنی باز شد.

رئال نیمه اول این گل را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته بود که قفل دروازه کادیز در نیمه دوم با حرکت تماشایی براهیم دیاز شد.

کارلو آنچلوتی در آستانه بازی حساس دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ به جود بلینگام در ترکیب اصلی استراحت داده بود و به جای تو دیاز از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

دیاز در دقیقه 51 پاس لوکا مودریچ را پشت به دروازه دریافت کرد. او به سمت دروازه چرخید و هنگام ورود به محوطه جریمه چهار مدافع در نزدیکی او حضور داشتند که دیاز یک قدم به سمت راست برداشت و برای ضربه زدن به توپ آماده شد.

او به محض خروج از محاصره چهار بازیکن حریف توپ را با ضربه محکم و قوس دار پاس راست به گوشه بالای دروازه فرستاد تا دور از دستان دروازه‌بان حریف یک گل دیدنی را به نام خود ثبت کند.

نکته این گل، پایان وینگر مراکشی به یک آمار قابل توجه بود. او آخرین بار در بازی مقابل اوساسونا در هفته بیست و نهم لالیگا موفق به گلزنی شده بود و طی 7 بازی قبلی در این امر موفق نبود.

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)