Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموخته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قابلیت‌های بسیاری برای درخشش در عرصه‌های بین‌المللی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید مجتبی حسینی نخستین دانش آموخته مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گواهینامه پایان تحصیلات خود را دریافت کرد.

حسینی که متولد 1361است و تمام مقاطع تحصیلی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گذرانده است سال 1393 در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شد و آذر امسال موفق شد پایان نامه خود را در رشته ترویج و آموزش کشاورزی با نمره 90/ 19 و با راهنمایی دکتر کوروش روستا و مشاوره دکتر زمانی پور و دکتر تیموری دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانش آموخته موفق دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تاکنون دومقالهISI - GCR و علمی پژوهشی ارائه کرده و موضوع پایان نامه وی طراحی الگوی ترویجی مدیریت خشکسالی مبتنی بر دانش بومی و نوین در مناطق خراسان جنوبی است .

دکتر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با آرزوی توفیق برای مسولان دانشگاه آزاد اسلامی آینده این نهاد مقدس علمی را بسیار امید بخش توصیف کرد و گفت: «به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می کنم و معتقدم این مجموعه علمی هم توانمندی‌های بسیاری در سطح کشوردارد و هم قابلیت‌های ارزشمندی برای درخشش در عرصه‌های بین المللی دارد.»

حسینی افزود: «ان‌شاءالله با همت و پشتکار و خودباوری دانشجویان کارکنان و استادان، این دانشگاه توان فتح رفیع‌ترین قله‌های علمی جهان را دارد .»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین معارفه سرپرست جدید امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در محل سالن اجتماعات ریاست این دانشگاه برگزار و صغری باباپور به‌عنوان مسئول امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس معرفی شد.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی سرآمد در سطح استان تهران است و از مسئول امور بانوان انتظار می‌رود، توسعه و نوآوری فرهنگی امور بانوان مبتنی بر پژوهش و فناوری و کارآفرینی در واحد دانشگاهی مربوطه، شبکه‌سازی در سطوح و حوزه‌های مختلف پژوهش‌های فرهنگی در درون واحد دانشگاهی، ایجاد بستر‌های مناسب برای انجام پژوهش‌های دینی مسئله‌محور و تحقق اهداف دانشگاه در حل مسئله حجاب و عفاف و استفاده از توان بانوان فعال واحد دانشگاهی برای رفع چالش‌های ملی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد.

در ادامه حکم سرپرستی امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت به باباپور اهدا شد.

در حکم افشاری خطاب به باباپور آمده است: امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح کشور در توسعه دانشگاه کرده و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

به گزارش آنا، بانوان و دختران دانشجو برای اطلاع از برنامه‌های ویژه می‌توانند در گروه «بانوان نقش‌آفرین دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس» به سرپرستی دکتر باباپور به آدرس تلگرام https://t.me/banooqods/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها