Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر غلامرضا کمیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود برگزاری دو سالانه کنگره، با توجه به رشد شگرف تولید علم در سال های گذشته در ایران و نمود شایان توجه آن در حوزه علوم فیزیولوژی و فارماکولوژی، این کنگره به یکی از بزرگترین همایش های علمی کشور در زمینه علوم پایه پزشکی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیش از 750 مقاله از طریق سایت به دبیرخانه کنگره رسیده که پس از اخذ نظرات داوران، حدود 12 مقاله به صورت سخنرانی و بیش از 600 مقاله نیز به صورت پوستر در طول چهار روز برگزاری کنگره ارائه خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: حضور دانشمندان و صاحب نظران عرصه فیزیولوژی و فارماکولوژی در کنار بحث و تبادل نظر پیرامون جدیدترین دستاوردهای علمی، فرصت بی نظیری را برای انتقال تجربیات به دانشجویان و پژوهشگران جوان در این کنگره فراهم می آورد.
وی تصریح کرد: از ویژگی های منحصر بفرد این کنگره نسبت به دوره های قبلی، حضور دانشمندان برجسته این حوزه از کشورهایی مانند فرانسه، کانادا، ژاپن و مالزی به عنوان سخنران است.
وی برگزاری پنل هایی با موضوعات تخصصی در خصوص مشکلات ملی و منطقه ای همانند ریزگردها و اعتیاد را از دیگر ویژگی های این کنگره برشمرد.
وی گفت: دومین کنگره بین المللی و بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران از 26 تا 29 بهمن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در چابهار برگزار می شود.
سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی