Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه پایش شب گذشته به بررسی وضعیت مدیران دو تابعیتی و بخشنامه های وزیر نفت و مصوبات هیئت دولت مبنی بر عزل مدیران بازنشسته و پروازی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه پایش شب گذشته در بخش پایش شفافیت به بررسی وضعیت مدیران دو تابعیتی و بخشنامه های وزیر نفت و مصوبات هیئت دولت مبنی بر عزل مدیران بازنشسته و پروازی پرداخت و با ذکر اسامی بازنشستگان و مدیران پروازی ، تخلفات در هلدینگ خلیج فارس را افشا کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته و بعد از آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی در تیرماه ۹۵، بیژن زنگنه وزیر نفت و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای به مدیران شرکت‌های پتروشیمی ، نفت و گاز دستور داده بودند:

مدیران واحدهای تولیدی ، مدیران واحدهای بهره‌برداری و نیز رده‌های بعدی (مانند مدیران و روسای بهره‌برداری ، HSE و عناوین مشابه سازمانی ) و همچنین کلیه رده‌های مدیریتی اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی (کارفرمائی ، پیمانکاری و غیره ) لازم است به‌طور تمام‌وقت در محل خود حضورداشته باشند . همچنین ضروری است حضور تمام‌وقت در محل خدمت در ابلاغ انتصاب آن‌ها ذکر شود و اکیداً از انتصاب مدیرانی که به هر دلیلی قادر به حضور دائمی در محل خدمت خود نیستند ( به‌اصطلاح مدیران پروازی ) و یا مدیرانی که در بیش از یک پروژه مسئولیت دارند ، خودداری شود. استفاده از مدیران محلی و بومی در شرایط مدیریتی تخصصی مشابه دارای اولویت است .( بخشنامه ۱۹ دی‌ماه ۹۵ ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور )

مجری این برنامه با اشاره به اینکه ۵۵۵ روز از بخشنامه وزیر نفت که در تاریخ ۹۵/۴/۲۶ با قید خیلی فوری و در رابطه با عزل مدیران بازنشسته و پروازی گذشته و همچنین ۶۵۴ روز از تصویب قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان و مصوبه هیئت دولت مبنی بر عزل مدیران پروازی و بازنشسته گذشته ولی تاکنون در هلدینگ خلیج فارس بخشنامه ها در حد بخشنامه مانده است و هیچ گونه اقدامی در رابطه با مصوبات هیئت دولت و بخشنامه وزیر نفت نشده است .

در این برنامه عنوان شد که در حال حاضر عادل نژاد سلیم مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس ، نصرت رحیمی رئیس هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس و امامی عضو هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس بازنشسته هستند ولی کماکان و علیرغم صدور این همه بخشنامه ، قانون و مصوبه این افراد بازنشسته مشغول به کارند .

همچنین در این برنامه عنوان شد از جمله مدیران پروازی که بر خلاف مصوبات و بخشنامه ها باید در محل شرکت ها حاضر باشند می توان به آقایان رضا امیری مدیر عامل پتروشیمی بندر امام ، علیرضا وفا مدیر عامل پتروشیمی پارس ، جمشید سبزکار مدیر عامل پتروشیمی مبین ، میر احمدی مدیر عامل پتروشیمی زاگرس ، پرویزی رئیس حفاظت پرسنلی پتروشیمی فجر و موالی زاده مدیر امور حقوقی پتروشیمی کارون اشاره کرد .

مجری برنامه پایش در این برنامه پرده از اتفاق نادری در پتروشیمی ها برداشت و گفت : در حال حاضر در شرکت های پتروشمی مدیرانی داریم که خارج از کشور ساکن هستند و سالی یکبار به کشور می آیند و وضعیت تابعیت آنها مشخص نیست .

اسفندیاری گفت در حال حاضر احمد اطلسی مقدم از پتروشیمی اروند ، شهریار صبوری از پتروشیمی بندر امام و آزاده باطنی از پتروشیمی کیمیای بندر امام ساکن آمریکا هستند و از پتروشیمی ها حقوق می گیرند .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • نام استقلال تغییرناپذیر است