Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@05:31:59 GMT

لامبورگینی آونتادور به روز می شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۶۹۴۳

لامبورگینی آونتادور به روز می شود

رکنا: لامبورگینی آونتادور در سال 2020 نسخه جدیدش رونمایی می شود.

لامبورگینی آونتادور حدود 7 سال پیش و در نمایشگاه خودروی ژنو 2011 معرفی شد و هم‌اکنون زمزمه‌ها درباره مشخصات جایگزین آن به گوش می‌رسد.

اخبار گوناگون منتشر شده پیشنهاد می‌کنند جانشین آونتادور می‌تواند در سال 2020 عرضه شود و مدیر بخش تحقیق و توسعه این کمپانی آقای مائوریزیو رجیانی اخیراً نشانه‌هایی از این مدل جدید را بروز داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجیانی که در نمایشگاه خودروی دیترویت حضور داشت گفته است:

ما باید تصمیم بگیریم که آینده سوپر اسپورت ها با وجود فاکتور الکتریکی سازی چگونه خواهد بود.

او در ادامه می‌گوید چالش اصلی در این راه وزن بیشتر و نیاز به مطمئن شدن از این است که جایگزین آونتادور DNA کامل یک سوپر اسپورت را خواهد داشت.

درحالی‌که رجیانی از اشاره به مشخصات قوای محرکه الکتریکی شده خودداری نموده اما تأیید کرده که جانشین آونتادور همچنان از پیشرانه 12 سیلندر استفاده خواهد کرد. مدیر لامبورگینی همچنین گیربکس دوکلاچه را یک راه‌حل فوق‌العاده دانسته اما آونتادور به خاطر وزن بیشتر هرگز از این گیربکس استفاده نکرده است.

دیگر ویژگی احتمالی جایگزین آونتادور سیستم آئرودینامیک فعالی است که در اوراکان پرفورمنته به چشم می‌خورد. رجیانی گفته است:

هدایت آئرودینامیکی هرگز در آونتادور استفاده نشده و بنابراین ما پتانسیل زیادی برای استفاده از آن در نسل جدید داریم.

رندری از جانشین اونتادور

اخبار پیشین گفته‌اند که جانشین آونتادور می‌تواند به پیشرانه 12 سیلندر 7 لیتری تنفس طبیعی با قدرت حدود 800 اسب بخار مجهز شود. همچنین شایعاتی درباره تولید نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو با پیشرانه 8 سیلندر و همچنین مدلی پرچم‌دار با دو پیشرانه الکتریکی و مجموع خروجی بیش از 1000 اسب بخاری به گوش رسیده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت خود در استقلال برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد این موضوع صحت داشته و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

    امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

    ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌های علی خطیر طی دوران حضور در این باشگاه، به همکاری خود با وی پایان دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد که فرشید سمیعی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد باورنکردنی! سومین اتهام جعل به مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود