Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر رتبه 263 آزمون وکالت سال 1396 را در استان تهران کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، زهره بازارچی دانش‌­آموخته مقطع کارشناسی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی شبستر موفق به کسب رتبه 263 آزمون وکالت سال 1396 کانون وکلای دادگستری استان تهران شد.

وی با توجه به علاقه ­شدیدی که به تحصیل در رشته حقوق داشت علیرغم داشتن مدرک کارشناسی در رشته عکاسی، دوباره شروع به تحصیل در رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی شبستر کرده و سال 1395 از این واحد دانشگاهی فارغ ­التحصیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که وی در نخستین حضور در آزمون وکالت توانسته با رتبه عالی قبول شود رمز موفقیت خود را بهره ­مندی از استادان دلسوز و سخت­گیر دوره تحصیل، تلاش و کوشش شبانه­روزی خود عنوان کرده و از مسئولان واحد درخواست تشویق استادان دلسوز و ترغیب وی به سخت­گیری کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت