Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت نفت، از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه، همکاری در طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های پژوهشی کاربردی، برگزاری دوره‌های حرفه‌ای و آموزش‌های مورد نیاز برای تربیت و پرورش مدیران و نیروی انسانی شاغل، تعیین چارچوب آماده­‌سازی و ارتقای مهارت دانش‌آموختگان دانشکده به منظور جذب و به‌کارگیری در شرکت‌­های زیرمجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حمایت صنعتی از پایان­‌نامه­‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده برای رفع نیاز­های مطالعاتی صنعت پتروشیمی و افزایش سطح تعامل صنعت نفت و دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، صنایع پایین‎دستی نفت و گاز از جمله صنعت پتروشیمی در سیاست‌­های کلان بخش انرژی کشور و وزارت نفت جایگاه ویژه‌ای دارد و گسترش پژوهش‌های کاربردی و توسعه کمی و کیفی سرمایه انسانی برای توسعه ارزش افزوده و اشتغال در صنعت پتروشیمی بسیار با اهمیت است.

این تفاهم‌نامه با حضور رئیس دانشکده نفت تهران، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و تعدادی از مسئولان ذی‌ربط در محل شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس امضا شد.

402

تفاهم نامه دانشکده نفت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس پرورش نیروی انسانی صنایع پایین دستی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است